زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ -

۸ پرونده خطرناک تراکتورسازی در فیفا

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتورسازی 8 پرونده باز در فیفا دارد که هنوز به طور کامل مختومه نشده است.

سرای نور؛

باشگاه تراکتورسازی به خاطر شکایت خارجی های سابق خود در چند ماه گذشته با دردسرهای زیادی مواجه شده است؛ پس از بسته شدن دوپنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی و مشکلاتی که در جذب بازیکن جدید برای این باشگاه به وجود آمد، حالا بنا به اعلام فدراسیون فوتبال پرونده های زیادی از شکایت خارجی های سابق در فیفا وجود دارد.
بر اساس فهرستی که فدراسیون از آخرین وضعیت شکایت خارجی ها از باشگاه های ایرانی منتشر کرده، تراکتورسازان ۸ پرونده باز در فیفا دارند که ممکن است در آینده مشکلات جدیدی را برای این باشگاه ایجاد کند.
پرونده شکایت های خارجی های سابق از تراکتورسازی به شرح ذیل است:
۱-حمزه یونس/رای صادر شده است/وضعیت: نامشخص
۲- کاستا میگنس کوریرا/در حال رسیدگی در فیفا
۳- یان رمزی/رای صادر شده است/ وضعیت: نامشخص
۴- دیتمار بیکای/رای صادره شده است/وضعیت: نامشخص
۵- آگوستو سزار/ در حال رسیدگی
۶- تونی اولیویرا/رای صادر شده است/وضعیت: نامشخص
۷- ژائو ویلا/رای صادر شده است/وضعیت :نامشخص
۸- کارلوس کاردوسو/در حال رسیدگی
در بین اسامی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده وضعیت کارلوس کاردوسو، آگوستو سزار و کاستا میگنس هنوز حاد نشده است. این ۳ بازیکن شکایت خود را تقدیم فیفا کرده اند و فعلا شکایت آنها در حال رسیدگی است که حکم اولیه صادر شود.
از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی از چند ماه قبل با ۵ بازیکن دیگر وارد مذاکره شده اند و با برخی توافقاتی کرده اند. تراکتوری ها با تونی اولیویرا و ژائو ویلا به توافق کامل برای پرداخت پول رسیدند. از سوی دیگر مذاکرات با سایر بازیکنان نیز ادامه دارد تا توافقی حاصل شود و طلب این بازیکنان به صورت اقساطی انجام شود. در چنین شرایطی فقط حمزه یونس تا این لحظه راضی به دریافت طلبش به صورت اقساطی نشده که این مساله می تواند برای تراکتورسازی دردسر جدیدی ایجاد کند. از این رو اگر طلب سایر بازیکنان نیز پرداخت نشود، بار دیگر مشکلات جدیدی به وجود خواهد آمد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو