زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ -

بازتاب تصمیم خوزستانی‌ها در رسانه‌های خارجی

اوضاع مالی باشگاه استقلال خوزستان و حاشیه های عجیب حول این تیم پیش از دیدار برابر الهلال عربستان باعث شده تا بسیاری از رسانه های آسیایی در این رابطه مطالبی را منتشر کنند.

سرای نور؛

روزنامه الریاضیه در این باره می نویسد: تعدادی از بازیکنان تیم استقلال خوزستان که از وضعیت مالی این باشگاه خشمگین شده بودند برای اولین بار دست به اقدام عجیبی زدند، آنها که از مدیران باشگاه ناراضی بودند عنوان کردند در ازای دریافت حقوق خود راضی به سفر به مسقط می شوند و در برابر الهلال قرار می گیرند و در غیر این صورت به تحریم بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان می پردازند.

 

این مسئله که در روز سفر به عمان رخ داد باعث تا مسئولان فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان به تکاپو بیفتند تا راهی برای رضایت بازیکنان پیدا کنند، آنها از ترس تعلیق و محرومیت جهت غیبت در یک دیدار بین المللی سعی کردند تا خیلی زود به این اتفاق پایان دهند و به همین دلیل مقامات فوتبال ایران و این باشگاه با مصاحبه های مختلف به دنبال حل این مشکل بودند.

 

این اتفاق در حالی می افتد که در باشگاهی مانند الهلال، مدیر مالی تیم پاسخگوی مبالغ مربوط به قراردادهاست و باید تمام مسائل مالی مربوط به بازیکنان را حل کند تا باشگاه از این نظر مشکلاتی نداشته باشد، آنها مبالغ مربوط به یک سال کامل بازیکنان را به تایید می رسانند، اما بازیکنان تیم استقلال خوزستان حقوق یک سال گذشته خود را به طور کامل دریافت نکرده اند، آنها تنها یک بازیکن خارجی به نام آلویز نانگ دارند که او نیز از وضعیت وخیم مالی باشگاه شاکی است.

 

استقلال خوزستان عنوان قهرمانی لیگ ایران دو فصل گذشته به دست آورد اما در آخرین دوره رقابت های لیگ ایران نتوانست در مکانی بهتر از مکان هفتم جدول برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو