زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ -

مهاجم استقلال از وایکینگ قدردانی کرد!

ستاره ی اول استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پیامی از هواداران استقلال قدردانی کرد.

سرای نور؛

استقلال برای سومین بازی متوالی در آزادی با حمایت هواداران خود در مسابقات آسیایی به نتیجه ی مطلوبی دست یافت تا نیمی از راه صعود را طی کند.
بعد از حضور پر رنگ هواداران در ورزشگاه کاوه رضایی زننده ی تک گل استقلال در صفحه ی شخصی خود با انتشار عکسی از هوادار استقلال که خود را شبیه وایکینگ ها درست کرده بود، نوشت: این عکس را دوست دارم، شما نود دقیقه فریاد می زنید و ما فقط بعد از گل. شما نود دقیقه تشویق می کنید ولی ما هر روز شما را تحسین می کنیم. مرسی از همه ی طرفدارهای خوب که یکسال ما را حمایت کردند”.

 


مهاجم استقلالی ها که بعد از هفته های سخت ابتدای فصل حالا با گلزنی در دربی و آسیا یکی از محبوب ترین ستاره های رختکن استقلال به شمار می رود، در نشست خبری خود نیز ترجیح داد تا بیش از هر موضوعی درباره ی نقش هواداران صحبت کند. رضایی در اولین فصل حضور خود در استقلال توانست مسیر ستاره و محبوب شدن را خیلی زود طی کند و با توجه به سبک زندگی و البته فوتبالی می تواند با ادامه ی حضور در استقلال تبدیل به یکی از اسطوره های رختکن این تیم شود؛ ستاره ای از جنس اسطوره هایی که شماره ی آنها بایگانی شد و هنوز هواداران زیادی حتی در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو