زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ -

قرارداد شکاری با روستوف کاملا قانونی است

در پی ادعای باشگاه ذوب آهن مبنی بر این که حضور ملی پوش جوان در باشگاه روسی غیر قانونی است وکیل این بازیکن مدعی شد قرارداد امضا شده با روستوف کاملا قانونی بود.

سرای نور؛

در مناقشه صورت گرفته میان باشگاه ذوب آهن و رضا شکاری ملی پوش جوانان ایران حاضر در جام جهانی دو طرف از مواضع خود کوتاه نمی آیند تا جایی که ذوبی ها امروز با انتشار نامه ارسالی از باشگاه روستوف مدعی شدند حضور شکاری در تیم روسی غیر قانونی بوده و باید ابتدا رضایت باشگاه جلب شود.
در پی ادعایی که ذوب آهن مطرح کرد وکیل رضا شکاری در واکنش به غیرقانونی خطاب قراردادن قرارداد امضا شده با روستوف گفت:« این بازیکن به طور قانونی به روستوف پیوسته و همه مستندات موجود است.نامه ای که باشگاه ذوب آهن به آن استناد کرده مربوط به بیستم آپریل یعنی ٣١ فروردین ماه است. باشگاه ذوب آهن از شکاری بخاطر ترک تمرینات شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز هیجدهم اردیبهشت و بعد از آن نامه روستوف در خصوص شکاری و شکایت ذوب آهن رای صادر کرده و شکایت ذوب آهن را مردود دانسته است».
او ادامه داد:« قبل از رای کمیته انضباطی طبیعی بود باشگاه روستوف وارد مذاکره با بازیکن نشود چون وضعیت بازیکن مشخص نبود و هر گونه مذاکره با او تخلف محسوب می شد.وقتی کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد شکاری به روسیه رفت و قرارداد خود را امضا کرد.از همین رو قرارداد این بازیکن با روس ها هیچ اشکالی ندارد و کاملا قانونی انجام شده است».
با این تفاسیر به نظر می رسد دعوای دو طرف در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت چون نه مدیران ذوب آهن قصد دارند استعدادی همچون شکاری را مفت از دست بدهند نه وکلای این بازیکن دوست دارند بیشتر از پولی که در بند جدایی شکاری با ذوب آهن در قرارداد گنجانده شده به باشگاه اصفهانی بپردازند.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو