زمان انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ -

دو میلیارد بن برای نمایشگاه قرآن

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وزارت ارشاد در نمایشگاه قرآن فقط نقش هماهنگی دارد و بیش از ۵۰ سازمان و وزارتخانه و نهاد درگیر برگزاری آن هستند.

سرای نور؛

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارائه خدمات به فعالان قرآنی، گفت: امسال ۲ میلیارد تومان بن خرید بین مؤسسات و فعالان قرآنی برای خرید از نمایشگاه قرآن توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های قرآن کریم یکی از بزرگترین اتفاقات ماه رمضان است، اظهار داشت: نزدیک به ۲۰۰ نمایشگاه قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برپا خواهد شد. وی با بیان اینکه قرآن اخلاق زندگی است، افزود: ما قرآن را کتاب زندگی می‌دانیم به همین دلیل بود که سال گذشته فهم قرآن مورد استقبال قرار گرفت و بنا به ضرورت پرداختن به این مسأله «قرآن، اخلاق و زندگی» به عنوان شعار امسال انتخاب شد تا مردم را با اخلاق قرآنی آشنا کنیم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: وزارت ارشاد در نمایشگاه قرآن فقط نقش هماهنگی دارد و بیش از ۵۰ سازمان و وزارتخانه و نهاد درگیر برگزاری آن هستند که این اتفاق بین کشورهای اسلام بی‌نظیر قلمداد می‌شود. حشمتی تصریح کرد: نمایشگاه بیست و پنجم از ۲ بخش محتوایی و پشتیبانی تشکیل شده که هر بخش توسط ۱۸ تا ۲۰ کمیته پوشش داده می‌شود که اکنون کارهای اجرایی برای چینش غرفه‌ها در حال انجام است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو