زمان انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ -

توضیحات لیدر مظنون محرومیت پرسپولیس

پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع از حضور هوادارانش در استادیوم محروم شد و در این باره گفته می‌شود آتش بازی در یکی از جایگاه‌‍‌ها از سوی AFC به عنوان دلیل محرومیت این تیم لحاظ شده است.

سرای نور؛

پرسپولیس در شرایطی که با صعود از مرحله گروهی امیدوار بود در بازی رفت و در خانه با حمایت هوادارانش به نتیجه لازم برای صعود از مرحله یک هشتم دست یابد، بزرگترین حامی خود را از دست داد تا اکنون با کسب تساوی بدون گل مقابل لخویا شرایط سختی برای صعود داشته باشد. در این بین گفته می‌شود عامل این محرومیت، آتش بازی یکی از لیدرها در سکویی که مسوول آن بوده  است، مَی باشد.
وحید اسماعیلی بعنوان یکی از عواملی که برای این محرومیت ذکر شده با انکار این موضوع اینطور توضیح می‌دهد: من مسوول جایگاه ۳۶ هستم و در تمامی بازی ها مشعل روشن می‌کنم. اینکه محرومیت را به این مساله ارتباط بدهند خیلی عجیب و گمراه کننده است. خود دوستان هم دیدند که مسوول AFC بعد از اتفاقات دقایق پایانی سنگ‌هایی که پرتاب شده بود را جمع آوری کرد و اینکه اکنون مشعل را عامل محرومیت عنوان کرده اند واهی است.
وی در خصوص صحبت‌های اسماعیلی بیگی به عنوان مدیر کانون هواداران که او را عامل این مساله معرفی کرده نیز گفت: دوستان می‌خواستند مرا حذف کنند و بهترین فرصت را به دست آورده اند. من از خیلی از جریاناتی که به راه می‌انداختند اطلاع داشتم و همین مساله باعث شد تا از فرصت سود ببرند.
اسماعیلی که مسوول جایگاه ۳۶ و جایی که با روشن کردن مشعل یکی از عوامل محرومیت عنوان شده، در خصوص حضور یک روحانی که از دوستان او معرفی شده نیز اینطور توضیح می‌دهد: اولا این ماجرای محرومیت به دلیل تعلیق محرومیت سال ۲۰۱۵ بود که دوستان به خاطر پرتاب نارنجکی که از جایگاه آنها بود با حکم AFC دچار تعلیق شده بودند. در خصوص این دوست روحانی هم ایشان دوست آقای اسماعیل بیگی هستند و با حضور در جایگاه VIP حضور داشتند و پیش نماز استادیوم نیز هستند.
وی در پایان گفت: من هم همانند میلیون ها هوادار پرسپولیس از این اتفاق ناراحت هستم و دوست داشتم بتوانیم با حضور در استادیوم کمکی به صعود تیم کنیم. با این حال همانطور که گفتم اگر مسوولیت این اتفاق تنها به خاطر روشن کردن مشعل است دوستان لطف کنند حکم را رسانه‌ای کنند که AFC به این مساله اشاره کرده باشد. همانطور که گفتم من داستان‌هایی از این دوستان می‌دانم که باعث شده اکنون فرصت را برای این جوسازی مهیا ببینند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو