زمان انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ -

الهاجری: بردن استقلال برای امارات جنبه ملی دارد

رئیس هیات مدیره باشگاه العین در آستانه بازی برگشت با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد شکست دادن رقیب ایرانی برای اماراتی ها جنبه ملی دارد.

سرای نور؛

غانم مبارک الهاجری رئیس هیات مدیره باشگاه العین در فاصله چند روز تا بازی برگشت با استقلال ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مدعی شد منتظر وفای به عهد ستاره های این تیم در صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و قهرمانی است.
الهاجری در گفتگویی مفصل با رسانه اماراتی گفت:«با وجود شکست مقابل استقلال در تهران تیم ما قابلیت فنی ، برتری تکنیکی و تاکتیکی و روحیه قوی خود را نشان داد. بازیکنان العین می دانند که این بازی ها برای امارات جنبه ملی دارد و قطعا در حضور تماشاگران چهره خیلی بهتری از خود در استادیوم هزاع بن زائد در بازی برگشت نشان داده و شکست در بازی رفت را جبران خواهند کرد».
او ادامه داد:«ما در بازی تهران هم بسیار قوی مقابل استقلال ظاهر شدیم و توانستیم در تمام نقاط زمین چهره خوبی از خود نشان دهیم. متاسفانه رهبر تیم ما عمر عبدالرحمان به خوبی بسته شده بود و هم تیمی هایش نتوانستند وظایف او را به خوبی انجام دهند. فوتبال بازی اشتباهات است و اگر اشتباهی پیش بیاید مسئول آن همه بازیکنان هستند ما باید از این اشتباهات درس بگیریم و هدف مان قهرمانی و صعود به یک چهارم نهایی در هزاع بن زائد باشد. من به ستارگان تیم و وفای به عهد آنها ایمان دارم».
رئیس هیات مدیره باشگاه العین در ادامه به حضور تماشاگران در ورزشگاه اشاره و تصریح کرد:«ما چشم انتظار همراهی تماشاگران پرشور خود در این بازی هستیم و از آنها در شبکه های مجازی دعوت به عمل خواهیم آورد.شک ندارم دوشنبه شب این ورزشگاه مثل همه بازی های مهم و حیثیتی العین مملو از تماشاگر خواهد شد چون تیم برای شادی آنها و حیثیت فوتبال امارات به میدان خواهد رفت».
الهاجری در پایان به مسائل حاشیه ای اردوی العین اشاره کرد و گفت:« داگلاس بازیکن برزیلی ما به عنوان یکی از ستاره های تاثیرگذار با سرمربی تیم اختلافاتی پیدا کرد که زوران از ما خواست تا او در تمرینات تیمی حاضر نشود از همین رو تصمیم گرفتیم داگلاس به صورت انفرادی تمرین کند تا در پایان فصل این مشکل را حل کنیم. البته باید بگویم العین برنامه دارد با باشگاه های ترکیه ای و چینی تعامل داشته باشد تا بتواند بازیکنانی نظیر دانیلو آسپریلا را به خدمت بگیرد ضمن این که ما همچنین در انتظار جواب مربی کروات هستیم تا شرایط داگلاس را مشخص کنیم».

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو