زمان انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ -

افتخاری: شفاف می‌گویم منتظری را می خواهیم

مدیرعامل استقلال مدعی شد که منتظری در لیست منصوریان برای فصل آینده حضور دارد.

سرای نور؛

سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم سالگرد ناصر حجازی در جمع خبرنگاران گفت: استقلال شرایط خوبی دارد. شب گذشته با منصوریان صحبت کردم و او گفت غفوری و ابراهیمی به بازی برگشت برابر العین خواهند رسید. تنها مشکل ما غیبت فرشید اسماعیلی در بازی برگشت است و البته تصمیم داریم روزبه چشمی را با خود به امارات ببریم.

 

وی در باره شایعه حضور منتظری در استقلال، عنوان کرد: شفاف می گویم که ما پژمان منتظری را می خواهیم. ما با او صحبت کردم و منتظری کارهای خود را انجام می دهد تا به استقلال اضافه شود.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که با حضور منتظری آیا جنگ بازوبند در استقلال ایجاد می شود، تصریح کرد: بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند و در موضوع بازوبند با یکدیگر کنار می آیند. نهایتا نوبتی بازوبند را خواهند بست(با خنده)

 

افتخاری در واکنش به فضاسازی رسانه های اماراتی درباره ی میزبانی استقلال، بیان کرد: مدیران العین راضی بودند و نماینده AFC نیز از میزبانی ما راضی بود. تماشاگران تخلفی انجام ندادند و احترام کامل را به حریف گذاشتند و فکر نمی کنم این صحبتها از سوی مدیرعامل العین مطرح شده باشد زیرا او در جریان بازی در کنار من حضور داشت و پس از بازی نیز از من تشکر کرد و گفت بازی خوبی بود.

 

مدیرعامل استقلال در پایان درباره ی وضعیت استقلال در نقل و انتقالات، افزود: افراد مذاکره کننده ما مشخص شدند اما هنوز مذاکرات را شروع نکردیم. رایزنی ها شروع شده اما مذاکرات به بعد از بازی العین موکول شده است. منصوریان به من لیست اولیه داد اما گفت شاید تغییراتی داشته باشد که بعد از بازی العین مشخص می شود. لیست خروجی ما نیز با تصمیم منصوریان مشخص می شود که البته تعداد آن اندک است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو