زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ -

شکست ناپذیر تیم‌های قاره آسیا را بشناسید

در پایان دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که با برگزاری هفت دیدار همراه بوده است هنوز 4 تیم شکستی را در کارنامه خود نمی بینند.

سرای نور؛

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در هشت گروه و حضور ۳۲ تیم در دو منطقه غرب و شرق آسیا پیگیری شده و اکنون دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های در شرایطی به پایان رسیده که سه نماینده ایران نیز در بین ۱۶ تیم برتر حضور مسابقات حضور دارند.
تیم های حاضر در مسابقات تاکنون در ۷ دیدار به میدان رفته اند و دو نماینده از غرب و دو نماینده از شرق آسیا همچنان شکستی را در کارنامه خود نمی بینند.
در غرب آسیا دو تیم لخویا و الهلال هنوز بدون شکست به کار خود ادامه می دهند؛ لخویا در مرحله گروهی با استقلال خوزستان رقابت داشت. این تیم در خوزستان با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان داد و در خانه شاگردان موسوی را با نتیجه بر ۱ شکست داد. الهلال عربستان دیگر تیم شکست ناپذیر این دوره از مسابقات است و به لطف همین آمار است که پرسپولیس شانس حضور در مرحله حذفی رقابت ها را پیدا کرد؛ چرا که آنها در دیدار پایانی خود و در شرایطی که صعودشان مسجل بود با تمام قوا برابر الریان قطر حاضر شدند و این تیم را در یک بازی جذاب و پر گل شکست دادند. شاگردان رامون دیاز در مرحله گروهی دو بار با پرسپولیس روبرو شدند و دو تساوی حاصل کار قهرمان لیگ های ایران و عربستان شد. آنها در مرحله یک هشتم نهایی با استقلال خوزستان روبرو شدند و موفق به شکست این تیم شدند و در سوی دیگر لخویا نیز با تساوی ورزشگاه آزادی را ترک کرد تا این دو تیم همچنان بدون شکست در تمامی دیدارهای خود باشند.
در منطقه شرق آسیا نیز دو تیم کاوازاکی و گوانگژو اور گرانده حضور دارند که هنوز شکستی را در کارنامه خود نمی بینند. کاوازاکی در مرحله رفت مرحله یک هشتم با نتیحه ۳ بر ۱ نماینده تایلند را در خانه این تیم شگست داده و به نظر نمی رسد کار دشواری در ژاپن برابر این تیم داشته باشد. دیگر تیم شکست ناپذیر منطقه شرق گوانگژو اورگرانده است که دیدار رفت مرحله یک هشتم را با نتیجه یک بر صفر مقابل کاشیما آنتلرز پشت سر گذاشته است و امیدوار است در بازی برگشت نیز به رکورد خود ادامه دهد.
البته پیش از برگزاری رقابت های دور رفت مرحله یک هشتم تیم العین امارات نیز در میان تیم های بدون شکست مسابقات قرار داشت که استقلال تهران در آزادی و در دقایق پایانی اولین شکست را به آنها تحمیل کرد.
در بین تیم های ایرانی استقلال تهران پس از شکست در مقابل الاهلی در هفته دوم رقابت ها همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می دهد و رتبه پنجم آسیا را از حیث شکست ناپذیری به خود اختصاص دهد.
دیگر نماینده های ایران پرسپولیس، استقلال خوزستان و ذوب آهن بودند که به ترتیب یک، دو و ۳ شکست را تا اینجای رقابت ها تجربه کرده اند. البته تیم ذوب آهن از دور رقابت ها کنار رفته است و به مرحله حذفی راه نیافت.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو