زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ -

منتظری جانشین کدام مدافع استقلال می‌شود؟

با توجه به نهایی شدن حضور منتظری در استقلال مشخص نیست منصوریان قصد دارد این بازیکن را جانشین کدام چهره در رختکن استقلال کند.

سرای نور؛

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال پیش از پایان فصل از علاقه ی منصوریان به جذب منتظری خبر داده بود و در حاشیه ی مراسم سالگرد زنده یاد حجازی اعلام کرد که با این بازیکن به توافقاتی دست پیدا کرده اند و قرار است تا منتظری کارهای خود برای حضور در استقلال را انجام دهد.
به این ترتیب به نظر می رسد مدافع پیشین استقلالی ها در آستانه ی بازگشت به این تیم قرار دارد اما مطمئنا این سوال پیش می آید که منتظری جانشین کدامیک از مدافعان حال حاضر استقلال می شود. علیرضا منصوریان همین حالا نیز در خط دفاعی خود با ترافیک مهره رو به رو است و بازیکن گران قیمتی مانند هرایر مگویان در اکثر مسابقات در کناره های خط دفاعی به میدان می رود.
رابسون بهترین دفاع استقلال در لیگ شانزدهم بود و یکی از مهره های کلیدی تیم منصوریان به شمار می رود که ستون خط دفاع این تیم نیز است. منصوریان از هفته های پایانی فصل خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن شد و به نظر می رسد با توجه به قیمت کم رابسون، آبی ها کار سختی برای تمدید قرارداد با او ندارند.
پادوانی دیگر مدافع مرکزی استقلال در لیگ شانزدهم بود که پیش از این با منصوریان در نفت تهران همکاری کرده بود. پادو در بیشتر مسابقات این فصل برای استقلال از ابتدا به میدان رفت و فصل خوبی را سپری کرد. قیمت بالای پادوانی شاید تنها عاملی باشد که می تواند این بازیکن را از استقلال دور کند اما اعتماد منصوریان در خط دفاعی به این بازیکن و البته قد بلند او عاملی است که نقش پر رنگی در سیستم استقلال دارد.
مگویان نیز با استقلالی ها قرارداد دارد و کادرفنی استقلال علاقه ی زیادی به سبک بازی این بازیکن دارند تا مگویان نیز جز گزینه های قطعی استقلال برای لیگ هفدهم باشد. مجید حسینی نیز مدافع جوان و آینده دار استقلال است که علیرضا منصوریان برای فصل آینده نیز خواهان تمدید قرارداد با او است و با توجه به سن پایین این بازیکن، استقلالی ها حاضر به از دست دادن او نخواهند بود.
هر چهار مدافع مرکزی استقلال گزینه هایی هستند که در ترکیب این تیم نمایش قابل قبولی داشتند و مشخص نیست که منصوریان تصمیم دارد منتظری ملی پوش را جانشین کدام مدافع در ترکیب اصلی استقلال کند. اگر هیچکدام از این مدافعان از استقلال جدا نشوند، مطمئنا آبی ها فصل آینده با ترافیک شدیدی در خط دفاعی رو به رو خواهند شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو