زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ -

یک بارسایی در تیم منتخب بدترین خریدهای فصل

آندره گومس، هافبک پرتغالی بارسلونا یکی از بدترین خرید های چند سال اخیر این باشگاه محسوب می شود.

سرای نور؛

بارسلونا یکشنبه گذشته قافیه قهرمانی لالیگا را به رئال واگذار کرد و بسیاری از کارشناسان معتقدند که آبی اناری ها بیش از هر چیزی چوب ذخیره های نه چندان مطمئن خود را خوردند.

 

 

 

 

نیمکت بارسا در مقاطع حساس فصل نتوانست یاریگر بازیکنان ثابت باشد و در سوی مقابل، رئال مادرید با در اختیار داشتن دو تیم بسیار باکیفیت توانست قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد. زیدان در مقطع پایانی فصل از تیم دوم خود در لالیگا استفاده کرد و تمرکز تیم اول خود را روی لیگ قهرمانان قرار داد.

 

گومس که تابستان گذشته در رقابت شدید بین رئال و بارسا در نهایت آبی اناری ها را به عنوان مقصد بعدی خود برگزید، هرگز نتوانست انتظارات را برآورده سازد.

بارسا برای جذب او از والنسیا ۳۵ میلیون یورو هزینه کرد و ۲۰ میلیون یورو نیز تحت یکسری بندها به والنسیا پرداخت خواهد شد. او هرگز نتوانست با فلسفه بارسا خود را وفق دهد و در فصلی که گذشت، از او در ۶ پست مختلف استفاده شد که در هیچکدام نیز نتوانست بازدهی لازم را داشته باشد.

 

تیم منتخب بدترین خریدهای فصل ۲۰۱۶-۱۷ لالیگا

سیریگو(سویا)، مانگالا(والنسیا)، توسکا(بتیس)، آموره بیتا(خیخون)، گانسو(سویا)، هلیلوویچ(لاس پالماس)، آندره گومس(بارسا)، ان دیایه(ویارئال)، سانتوس بوره(ویارئال)، سانابریا(بتیس) و آنگولو(گرانادا)

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو