زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ -

رابسون، طیبی و محمدزاده در بین بهترین‌های آسیا

در پایان دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم نهایی سه مدافع تیم های استقلال تهران و خوزستان و همینطور ذوب آهن در بین 10 مدافع برتر قرار گرفتند.

سرای نور؛

استقلال تهران با کسب پیروزی ارزشمند در خانه برابر العین امارات در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها قرار گرفته است؛ این پیروزی در شرایطی به دست آمد که شاگردان منصوریان بازی تدافعی از خود به نمایش گذاشتند و با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق به شکست حریف قدرتمند خود شدند. رابسون و لئاندرو پادوانی دو مدافع تاثیرگذار استقلال در اجرای استراتژیهای مورد نظر منصوریان بوده اند و در پایان مرحله رفت یک هشتم نهایی رقابت ها رابسون حان واریو از تیم استقلال با ۴۰  دفع توپ رتبه پنجم را در بین تیم های قاره تشکیل داده است.
رتبه اول با “هونگ جئونگ هو” است که با  ۶۳ دفع توپ آمار بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است؛ البته تیم جیانگسو که هونگ را در اختیار دارد در دور رفت منطقه شرق آسیا با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شانگهای SIPG شد.
در آمار ارائه شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محمد طیبی نیز با ۴۰ دفع توپ در رتبه پنجم بهترین مدافعان قاره قرار گرفته است؛ بدون شک حضور محمد طیبی یکی از دلایل صعود استقلال خوزستان تا این مرحله از مسابقات بوده است.
سومین مدافع ایرانی محمدزاده است که با ۳۸ دفع توپ رتبه بعدی را در اختیار دارد. مدافع ذوب آهن علیرغم حذف تیمش از رقابت های آسیایی به واسطه بازی های خوبی که ارائه داد، هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو