زمان انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۶ -

عاشوری: داور نگذاشت نانگ گل بزند

هافبک استقلال خوزستان می گوید عوامل اصلی شکست مقابل الهلال تمرین نکردن و خستگی بدن بازیکنان در این دیدار بود.

سرای نور؛

علی اصغر عاشوری در خصوص شکست مقابل الهلال عربستان گفت: بازی را خوب شروع کردیم به گل هم رسیدیم ولی سر ۲ غفلت گل خوردیم. هر چقدر هم بعد از آن حمله کردیم یا به تیرک خورد یا با بدشانسی گل نشد.
او در پاسخ به سوالی که آیا اعتصاب و تمرین کردن پیش ازاین بازی را عامل اصلی شکست استقلال خوزستان باید دانست گفت: نمی شود گفت تاثیرگذار نبوده و نمی شود گفت که تاثیرگذار بوده. بچه ها در یک هفته ای که از تمرینات به دور بودند با بدن های خسته به میدان رفتند با وجود آنکه فکر می کردند می توانند از پس الهلال بربیایند و گلی هم که در دقایق پایانی نیمه اول به ثمر رساندیم ما را امیدوار کرد. ما نباید بعد از گلزنی اجازه نفوذ به حریف را می دادیم و باید تمام توانمان را می گذاشتیم و آن گل را حفظ می کردیم که نشد.
وی درباره آنکه آیا می توانند در بازی برگشت شکست را جبران کنند آن هم با نتایجی چون ۲ ـ یک یا ۳ ـ ۲ می گوید: کار سختی است اما محال نیست. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست آنها یک تیم در حد ما هستند. ما فقط و فقط برای شکست آنها به میدان میرویم و هرچه در توان داریم می گذاریم دیگر اینکه چه نتیجه ای رقم بخورد به اتفاقات فوتبالی برمی گردد.
هافبک استقلال خوزستان درباره داوری و اینکه فکر نمی کند پیروزی الهلال از پیش تعیین شده بود اضافه می کند: داوری در این بازی تاثیرگذار بود و حتی در یکی، دو صحنه سوت های مشکوک زد، یکی از گل های آنها با دست کنترل شد و موقعیت گل نانگ هم آفساید نبود که کمک داور پرچمش را بالا برد و اعلام آفساید کرد. در کل دوست ندارم قضاوت داوری در این بازی را منفی نگاه کنم و بگویم تبانی بوده فقط می توانم بگویم که اشتباهات داوری بوده و سهوا اینطوری سوت زده است.
عاشوری در رابطه با ماندن یا رفتنش از استقلال خوزستان هم می گوید: قراردادم با استقلال خوزستان تمام شده و وضعیت مالی این تیم در مدت حضورم خوب نبوده و احتمالا از این تیم جدا می شؤم. بعد از رقابت های آسیایی تصمیم می گیرم که به کجا بروم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو