زمان انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ -

ستاره‌های مهدوی‌کیا در جدال با بارسلونا

تیم آکادمی مهدی مهدوی کیا آماده‌ی برگزاری سومین جدال خود در جام یوهانسون است.

سرای نور؛مهدی مهدوی کیا، اسطوره فوتبال ایران که با تشکیل تیم آکادمی کیا موفق شده ستاره‌های جوانی را تربیت کند، اکنون شاگردان خود را راهی تورنمنت یوهانسون کرده است. آکادمی کیا در رده زیر ۱۴ سال در سوئد حاضر شده و امروز در جدالی جالب توجه برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت. آکادمی کیا در گروه اول با تیم‌های بارسلونا، ونکوور کانادا، آ ی ک سولنا سوئد و کپنهاگن دانمارک همگروه است که امروز در سومین جدال خود در این رقابت‌ها به مصاف بارسلونا خواهد رفت.
آنها در اولین جدال خود مقابل نماینده دانمارک با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خوردند و در جدال دوم با نتیجه قاطع و سه بر صفر موفق به شکست نماینده سوئد شدند. این تیم اکنون با کسب ۳ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته است و امیدوار است با کسب نتیجه لازم از سومین بازی خود برابر تیم قدرتمند بارسلونا شانس صعود به مرحله بعدی را افزایش دهد. این تیم در آخرین جدال خود به مصاف ونکوور کانادا خواهد رفت.
دیدار برابر بارسلونا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد و باید دید تیم آکادمی کیا برابر بارسلونا که از آکادمی قدرتمند و باسابقه‌ای برخوردار است چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو