زمان انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ -

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

جریمه بیش از یک میلیاردی واحدهای صنفی متخلف در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه در طرح نظارت نوروزی این سازمان یک‌هزار و 200 تخلف ثبت شد، گفت: برای این واحدها یک‌میلیارد و 380 میلیون ریال جریمه تعیین و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

 

به گزارش سرای نور؛ محمد محمد‌پور عمران پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از نمادهای اقدام و عمل در ستاد تسهیلات سفر دیده شد و همانند سایر ارگان‌های خدمات‌رسان به‌دلیل رفاه مردم دوری از خانواده را انتخاب کردند و در حال خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و هم‌استانی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۱۳ هزار بازرسی در استان انجام شد، افزود: تلاش شد در موج چند میلیونی مسافر به مازندران کم‌ترین نوسان و تخلفات را در استان انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: در انبارها اصل جنس و شرایط عرضه، کیفیت، بهداشت و سلامت مسافران مورد تاکید بوده که شاهد کم‌ترین مشکل بوده‌ایم و این به منزله این نبوده تخلفی وجود نداشته است.

محمد‌پور با بیان اینکه فلسفه نظارت بر این است که اگر کسی راه تخلف را انتخاب کند با دستان ناظران تنظیم رفتار شود، اظهار کرد: در این مدت ناظران یک‌هزار و ۲۰۰ تخلف با ارزش ریالی یک‌میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال را شناسایی کردند که برای این واحدها تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۳۵۰ گزارش مردمی از سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دریافت شد که مورد پیگیری قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه برای کالاهای پرتقاضا و اساسی فضای قیمت‌گذاری جزو دغدغه است، گفت: در کالاهای لوکس دغدغه ایمنی، بهداشت، سلامت و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بوده است.

محمد‌پور در پایان با اشاره به اینکه قیمت سیب و پرتقال نسبت به سال گذشته کاهش ۵ تا ۱۰ درصدی داشته است، گفت: در کالاهای پرطرفدار هم کاهش قیمت را داشته‌ایم که نشان‌دهنده این است بازار مازندران بازاری متعادل بوده که کمترین شکایت و تخلف را نسبت به سال قبل شاهد بودیم.

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۱۰ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو