زمان انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ -

تساوی بدون گل نیز به نفع لخویا است

سخنگوی باشگاه لخویای قطر می گوید تساوی بدون گل در دیدار برگشت هم برای این تیم خوب است چرا که با حمایت هواداران می توانند در وقت های اضافه به برتری برسند. ​​​​​​​

سرای نور؛محمد بشیر سخنگوی باگاه لخویای قطر در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس گفت: تردیدی نداریم که دیدار برگشت برابر پرسپولیس مهمترین بازی ما در طول فصل است، پیروزی در این بازی به منزله حضور در مرحله یک چهارم نهایی آسیاست که از تمامی جهات به نفع ما خواهد بود.

 

او ادامه داد: تیم پرسپولیس قابلیت های فراوانی دارد و توانسته فصل موفقی را پشت سر بگذارد، ما باید در برابر این تیم اهداف خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم، تساوی بدون گل در دیدار برگشت هم می تواند به نفع ما باشد چرا که می توانیم در وقت های اضافه و در حضور هواداران مان کار حریف را یکسره کنیم.

 

محمد بشیر درباره حضور هواداران لخویا در این بازی گفت: شکی نیست که برگزاری این بازی در خانه یک اتفاق مهم و مثبت برای ماست و مهمترین مسئله آن نیز حضور هواداران در ورزشگاه است، مطمئن هستم تمام طرفداران لخویا از سراسر کشور در ورزشگاه خواهند آمد و برگ برنده ما در دیدار برابر پرسپولیس حضور و تشویق های آنهاست.

 

او در رابطه با برگزاری بازی ها و تمرینات لخویا در ماه مبارک رمضان گفت: بازیکنان به زمان تمرین در ساعات جدید عادت کرده اند، بهترین ساعت برای تمرین بازیکنان انتخاب شده است تا آنها بتوانند بدون دردسر بازی برابر پرسپولیس را به انجام برسانند و حضور در ماه رمضان هیچ فشاری به تیم وارد نکرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو