زمان انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ -

پیشنهادات خارجی انصاری را وسوسه کرد

ساسان انصاری که توانست با عملکرد درخشان در بازگشت به فولاد در جمع مدعیان آقای گلی قرار گیرد، با پیشنهادات مناسبی مواجه شده که احتمال لژیونر شدن او را افزایش داده است.

سرای نور؛ساسان انصاری، مهاجم شماره ۳ فولاد خوزستان که بعد از نیمکت نشینی در ابتدای فصل در ترکیب پرسپولیس با تصمیمی جالب توجه به جمع تیم سابق خود بازگشت، توانست با عملکردی فوق العاده تا هفته‌های پایانی شانس کسب عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.
مهاجم جنوبی فولاد اکنون با پیشنهادات جالب توجهی مواجه شده که این اتفاق باعث شده تا فعلا نسبت به درخواست‌های داخلی اش سکوت کند. گفته می‌شود پیشنهاداتی از لیگ یونان، روسیه و قطر باعث شده تا این بازیکن تصمیم در خصوص آینده حرفه‌ای خود در فصل بعدی را به هفته آینده موکول کرده و اکنون برای استراحت به مسافرت برود. این در حالی است که سپاهان جدی ترین گزینه داخلی است که خواهان جذب این مهاجم شده است و فولاد خوزستان نیز تمایل جدی خود برای تمدید قرارداد را ارائه داده است و از استقلال نیز به عنوان دیگر گزینه این مهاجم یاد می شود. باید دید در نهایت انصاری که با ۱۶ گل زده آماری مناسب از خود در این فصل به جا گذاشته وسوسه پیشنهادات خارجی می شود تا شانس حضور در جام جهانی در ترکیب تیم ملی را افزایش دهد یا پیشنهادات مالی داخلی او را در فصل هفدهم هم در فوتبال ایران نگه می دارد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو