زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

فکری: نباید دخالتی در کارم صورت بگیرد

سرمربی نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید: هدف باشگاه نفت رسیدن به رتبه‌ای خوب است و این موضوع مستلزم آرامش و عدم دخالت افراد بدون دانش و غیرمتخصص است.

سرای نور؛محمود فکری درباره حضورش در نفت‌مسجدسلیمان گفت: بعد از قرارداد بستن و صحبت‌های ابتدایی بنا شد با بازیکنانی که سال قبل کنار ما بودند توافق کنیم تا ببینیم با کدامیک از آنها می‌توانیم همکاری داشته باشیم تا بتوانند به تیم کمک کنند.
او در خصوص شرایط مالی و امکاناتی این تیم می‌گوید: شرایط مالی در مسجدسلیمان را نه می‌شود گفت خیلی خوب است و نه می‌توان گفت خیلی بد است. پرداختی در این تیم نرمال است و مبلغ قراردادی که با بازیکنان بسته می شود به طور کامل پرداخت می‌شود. نمونه‌اش فصل گذشته است که ۸۵درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و مابقی آن هم تا پیش از شروع فصل هم تسویه خواهد شد. آن هم در شرایطی که نفت در روزهای پایانی با خطر سقوط مواجه بود.
وی افزود: تیم مسجدسلیمان تا جایی که می‌شود امکانات مالی و سخت‌افزاری را برای بازیکنان فراهم می‌آورند و این نکات مثبتی است که این تیم دارد. امیدواریم بتوانیم بازیکنان خوبی هم جذب کنیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم کارمان را برای فصل آینده آغاز کنیم. امیدواریم امسال بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.
سرمربی نفت در مقایسه با حضورش در نساجی شرایط نفت را اینطور توصیف کرد: فضای بسیار خوبی در مسجدسلیمان ایجاد شده است و تنها دغدغه ما این است که همه همکاری کنند و هر کسی به کار خودش مشغول باشد؛ به طور مثال من سرمربی کار خودم را انجام بدهم، مدیریت کار خودش را انجام بدهد و مردم هم حمایت خودشان را داشته باشند کسی در کار دیگری دخالتی نداشته باشد، گاها جسته و گریخته دوستانی پیشنهاداتی دارند که خب نباید مداخله‌ای صورت بگیرد و باید اجازه بدهند ما با آرامش کارمان را انجام دهیم و بهترین کمک آنها همین حمایتشان خواهد بود تا بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و رتبه‌ای خوب کسب کنیم تا باعث خوشحالی و سربلندی مجموعه و شهر باشیم. اگر قرار باشد دخالتی در کار هر یک از افراد وجود داشته باشد قطعا در ادامه باشگاه و تیم به مشکل می‌خورد و از هدف اصلی‌مان دور می‌شویم.
فکری در پاسخ به سوالی که تیم‌های لیگ دویی امسال هم می‌توانند پدیده باشند گفت: تیم‌هایی که از لیگ دسته دوم به لیگ یک آمده‌اند به علت انگیزه‌ حضور در این رقابت‌ها کار را برای سایر رقبای لیگ یکی سخت خواهند کرد و احتمال اینکه امسال هم به مانند سال گذشته تیم‌های لیگ دسته دومی پدیده باشند و بتوانند به لیگ‌برتر صعود کنند، وجود دارد و هیچ چیزی در فوتبال غیرممکن نیست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو