زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

منصوریان و ریاست بر هزاع بن زاید!

سرمربی تیم استقلال قبل از بازی با العین همه عواملی که باعث موفقیت تیمش می شود را زیر نظر گرفت.

سرای نور؛صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای علیرضا منصوریان اهمیت ویژه ای دارد. سرمربی استقلال خوب می داند اگر تیمش را به دور بعد رهسپار کند در لیگ هفدهم شانس بالایی برای کسب افتخار در قاره کهن خواهد داشت. بر این اساس او که به واسطه برد در تهران مقابل العین تا حدی خیالش راحت شده، در اردوی امارات همه مسائل را زیر نظر گرفته است.
منصوریان علاوه بر نظارت بر امور بازیکنانش در اردوی تیم، در تمرینات قبل از بازی نیز نقش مهمی را ایفا کرد. او علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی خود نیز با لباس ورزشی حضور یافت و در دقایقی نیز در کنار بازیکنان به تمرین پرداخت. منصوریان وقتی نیاز بود جای دروازه را در تمرین تغییر دهد، شخصا وارد عمل شد و زمین هزاع بن زاید را در ابعاد دلخواه تنظیم کرد. سرمربی استقلال حتی وقتی با دوربین بین اسپورت در محل تمرین تیمش مواجه شد، اجازه صحبت به شاگردانش را نداد و خود شخصا به سوالات پاسخ داد تا مساله ای ایجاد نشود.
منصوریان با نظارت ویژه روی حرکات شاگردانش امیدوار است در بازی امشب مقابل العین تیمش عملکرد موفقی ارائه دهد و در نهایت صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا را جشن بگیرد.

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو