زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

“آیینه بغل” به احتمال زیاد تیرماه جلوی لنز دوربین رود/ اکران فیلم در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر هنوز مشخص نیست

کارگردان "آیینه بغل" گفت: پیش تولید این فیلم شروع شده ولی هنوز زمان تولید کار مشخص نیست، البته اگر همه مسائل طبق برنامه‌ریزی‌ها جلو برود، احتمالا تیرماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

سرای نور؛درباره فیلم «آیینه بغل» گفت: پیش تولید این فیلم شروع شده ولی هنوز زمان تولید کار مشخص نیست، البته اگر همه مسائل طبق برنامه ریزی ها جلو برود، احتمالا تیرماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تا به حال حضور محمدرضا گلزار و جواد عزتی در فیلم قطعی شده و به زودی و ظرف یک یا دو هفته آینده قرارداد مابقی بازیگران نیز از جمله ۳ بازیگر زن فیلم بسته می شود.

کارگردان «آیینه بغل» با بیان اینکه تمام لوکیشن های فیلم در استان تهران خواهد بود، تصریح کرد: قرار نیست فیلم را در شهری به جز تهران فیلمبرداری کنیم.

هادی بیان داشت: «آیینه بغل» یک فیلم کمدی – اجتماعی است و حضور و حتی عدم حضور آن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بستگی به نظر تهیه کنندگان اثر دارد؛ البته تهیه کنندگان به این مسئله فکر می کنند و باید دید تا آن زمان شرایط فیلم و همچنین شرایط اکران فیلم چگونه خواهد بود.

گفتنی است، فیلمنامه فیلم توسط بابک کایدان نگارش شده و امیرپروین حسینی و منصور سهراب پور به طور مشترک تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو