زمان انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ -

تدارک ویژه شبکه هدهد برای رمضان

شبکه هدهد فارسی، در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را برای مخاطبان خود تولید کرده است و در این ایام از آن بهره‌مند شوند.

سرای نور؛مهمانی در بهشت، یادش بخیر، یکی من یکی تو، پخش زنده قرآن از نجف اشرف از ویژه‌ترین برنامه‌های شبکه هدهد در ماه مبارک رمضان است. برنامه «یادش بخیر» در شبکه هدهد با دکورهای متنوع میزبان مهمان‌های مختلف هنری، ورزشی مشهور می‌شود و از آنها می‌خواهد که خاطرات جذاب و طنز دوران کودکی و نوجوانی خود را برای مخاطبان بیان کنند. این برنامه که پنجشنبه‌ها از شبکه هدهد به روی آنتن می‌رود تاکنون میزبان چهره‌هایی همچون مهران رجبی، امیرکربلایی‌زاده، سیاوش خیرابی، شهره لرستانی، کیانوش گرامی و… بوده است.

«یکی من یکی تو» مسابقه زنده تلفنی است که در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود. مخاطبین جهت شرکت در این مسابقه باید از طریق ارسال پیامک به شماره برنامه ثبت‌نام کنند.

تلاوت قرآن از حرم امام علی(ع) نیز به صورت روزانه از ساعت ۱۷:۳۰ در شبکه هدهد به صورت زنده پخش می‌گردد.

برنامه «مهمانی در بهشت»، برنامه‌ای تولیدی است که به صورت روزانه ساعت ۱۲:۳۰ در فضایی معنوی و زیبا از حرم مطهر امام رضا(ع) به روی آنتن می‌رود.این برنامه هر روز میزبان یک نوجوان است و به همراه مجری در حرم امام رضا(ع) گردش و صحبت می‌کنند. در هر قسمت حضور در افطاری صحن هدایت به همراه مجری و مهمان، آیتم پایانی برنامه است.

برنامه«بوستان بهشت»، دارای حکایت‌های به یاد ماندنی و شیرین و همچنین پاسخگوی سوالات شرعی بینندگان است که هر روز حوالی ساعت ۱۳:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

«محله گلها» برنامه‌ای است که با پندها و اندرزهایی برای کودکان و نوجوانان جهان با اجرای حجت الاسلام والمسلمین راستگو هر روز ساعت ۱۳:۴۰ میهمان خانه‌ها می‌شود.

«مسابقه اقرا»،شامل پرسش و پاسخ از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است. این برنامه که روزهای فرد از ساعت ۱۱:۱۰ به روی آنتن می‌رود، دانش نوجوانان حافظ قرآن را در یک رقابت سالم محک می‌زند.

برنامه« ماه خدا» محفلی دوستانه و شاد از حنجول و سه مجری در ماه مبارک رمضان است و بیانگر رفتار درست و کردار نیکو در این ماه است که ساعت ۹:۳۰ هر روز به روی آنتن می‌رود.

برنامه«بابای مهربان»، داستان زندگی بزرگ مردی، از زبان کودکان شهر نجف است که در پی همراهی امامشان هستند. بابای مهربان روزانه ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

برنامه«اولین مهمانی» بیانگر لذت خاطرات شیرین اولین روزه داری را در ماه مبارک رمضان است که هر روز ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

«تولدت مبارک» برنامه‌ای با فضای مفرح برای مخاطبان کودک و نوجوان است. در این برنامه عکس‌هایی که والدین و خانواده‌ها ارسال می‌کنند نمایش داده شده و بر اساس روز تولد هر یک از کودکان جشن تولدی گرفته می‌شود. در این برنامه برای هر کودک شعری مخصوص اجرا خواهد شد. تولدت مبارک هر روز حوالی ساعت ۱۲ به روی آنتن می‌رود.

«پیامبر رحمت» برنامه‌ای است جمعی که با حضور یک کارشناس در کنار نوجوانان، داستان‌های نبی مکرم اسلام(ص) مرور می‌شود.این برنامه روزانه ساعت ۹:۵۵ به روی آنتن می‌رود.

«قصه‌های جزیره» برنامه‌ای قصه محور که از یک جزیره به بیان داستان‌های شیرین و لطیف می‌پردازد. این برنامه حوالی ساعت ۱۰:۵۵ هر روز به روی آنتن می‌رود.

«دوستان هدهد» برنامه‌ای است مخاطب محور که محتوای آن از تعامل با مخاطبین تامین می‌شود. این برنامه صرفا متعلق و در اختیار مخاطبین شبکه است که روزهای زوج از ساعت ۱۱:۱۰ به روی آنتن می‌رود.

شبکه جهانی هدهد اولین و تنها شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که به سه زبان فارسی،عربی و انگلیسی واز طریق ماهواره فعالیت می‌کند و توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو