زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

مربی لخویا: حذف ما شرم آور بود

دستیار جمال بلماضی در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس می گوید این بازی برای ما تجربه خوبی بود چرا که فرصت های زیادی داشتیم اما یکی از پس از دیگری آنها را از دست دادیم.

سرای نور؛برونو اولیویرا مربی لخویای قطر پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس گفت: ما می دانستیم با یکی از بهترین تیم های آسیا روبرو خواهیم شد، ما این بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم موقعیت های خوبی به وجود بیاوریم اما در نهایت از هیچکدام از انها استفاده ای نبردیم در مجموع می توانم بگویم بازی با پرسپولیس یک تجربه خوب برای ما محسوب می شد.
او ادامه داد: متاسفانه ما بدشانسی آوردیم و همین موضوع اعتماد به نفس را از بازیکنان ما گرفته بود، در  این دیدار و خصوصا در نیمه دوم آن، بر زمین احاطه داشتیم و توانستیم موقعیت های مسلم گلزنی به وجود بیاوریم اما در نهایت از هیچکدام از آنها نتوانستیم بهره ببریم، توپ هایی که به تیر دروازه حریف برخورد کرد و یا توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.
اولیویرا در ادامه گفت: از دست دادن فرصت حضور در یک چهارم نهایی برای ما شرم آور است به خصوص اینکه می توانستیم به این عنوان هم دست پیدا کنیم، ما برای تیم ایرانی احترام زیادی قائلیم اما باید قبول کنیم شانس های ما در برابر آنها بسیار بیشتر بود اما چهار مدافع این تیم توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو