زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

بدشانسی‌ پایان‌ناپذیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان

با صعود سرخپوشان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اکنون آنها العین امارات، الهلال و الاهلی عربستان را به عنوان رقبای احتمالی خود در این مرحله پیش رو می‌بینند.

سرای نور؛پرسپولیس موفق شد با موفقیت در دو بازی رفت و برگشت برابر قهرمان قطر به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابد و اکنون نیز برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید مقابل یکی از سه تیم العین، الهلال و الاهلی قرار گیرد و باید در قرعه کشی روز ۱۶ خرداد رقیب خود را بشناسد.
اما بدشانسی بزرگ برای پرسپولیس حضور دو نماینده از عربستان خواهد بود؛ جایی که در صورت تقابل با یکی از دو تیم الهلال یا الاهلی عربستان بار دیگر شانس میزبانی از آنها گرفته خواهد شد. با توجه به مشکلات سیاسی بین دو کشور، نمایندگان ایران در طی دو فصل اخیر در تقابل با نمایندگان عربستانی در کشور ثالث به میدان رفته اند و اگر در قرعه کشی ۱۶ خرداد بار دیگر برابر یکی از این دو تیم قرار گیرند باید قید میزبانی در استادیوم آزادی را بزنند.
پرسپولیس که به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا شناخته می‌شود در این فصل با بدشانسی بزرگی در این رابطه مواجه شده است و در سه میزبانی خود در این رقابت‌ها برابر الوحده امارات، الریان قطر و لخویای قطر، یک بار نیز با حکم عجیب کنفدراسیون با محرومیت از حضور تماشاگران خود مواجه شده‌اند.
باید دید آنها اینبار نیز محکوم به بازی در مرحله یک چهارم در خارج از ایران خواهند شد یا در قرعه با العین امارات، شانس میزبانی در تهران و استادیوم آزادی را خواهند داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو