زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

سرمربی بعدی تیم ملی قطر یک پرتغالی است

بر اساس اعلام روزنامه الشرق سرمربی السد قطر در آستانه قبول هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.

سرای نور؛تیم ملی فوتبال قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی با هدایت خورخه فوساتی امیدهای زیادی برای رسیدن به این مسابقات داشت اما نتایجی که عنابی‌ها به‌دست آوردند، دور از انتظار بود. با این وجود سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر همچنان به کارش در این تیم ادامه می دهد اما از شایعات اینطور برمی‌آید که فوساتی بعد از دیدار با کره جنوبی به همکاری اش با فدراسیون قطر پایان می دهد.

 


روزنامه الشرق قطر امروز در گزارشی به وضعیت نیمکت عنابی ها پرداخته است؛ این روزنامه اعلام کرده فوساتی بعد از دیدار با کره جنوبی قطعا کشور قطر را ترک می کند. از سوی دیگر اوسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی تیم السد قطر که در رقابت های مختلف این کشور به دو جام قهرمانی رسید، اصلی ترین گزینه برای جایگزینی فوساتی است.
بر اساس گزارشی که الشرق اعلام کرده، فریرا با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر مذاکرات اولیه را نیز انجام داده و احتمالا ظرف روزهای آینده هدایت این تیم را برعهده می گیرد. قطری ها که حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده اند، برای رقابت های سال ۲۰۲۲ که میزبان جام جهانی هستند تلاش خود را به کار می گیرند و امیدوار هستند در اولین حضور خود بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو