زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

قرارداد استقلال با چپاروف ارزش قانونی ندارد

با وجود حرف و حدیث‌هایی که در مورد کاپیتان ازبکستان به باشگاه استقلال شنیده می شود ظاهرا این بازیکن اصلا قصد حضور در ایران را ندارد.

سرای نور؛روز گذشته عکسی از حضور چپاروف در ایران منتشر شد که البته این عکس در صفحه اصلی اینستاگرام چپاروف نبود و در صفحه‌ای منتشر شد که یک ادمین ایرانی آن را اداره می‌کند تا گمانه‌زنی شود چپاروف قرار است در بازگشت به ایران با استقلال مذاکره کند و با این تیم قرارداد امضا کند.
با این حال چپاروف هم اکنون در اردوی تیم‌ملی ازبکستان حضور دارد و هرگز قصد بازگشت به ایران را ندارد. نکته جالب این است که علیرضا منصوریان در اولین اظهارنظر خود بعد از بازگشت از امارات اعلام کرد که چپاروف و روزبه چشمی به این تیم برخواهند گشت تا این شائبه به وجود بیاید باشگاه استقلال با کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان به توافق رسیده است.
اما در این بین وکیل ازبکستانی سرور چپاروف طی نامه‌ای که به مسئولان استقلال زده است اعلام کرده که قرارداد چپاروف در زمان محرومیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات بسته شده است و بنابراین ارزش قانونی ندارد و نیازی نیست این بازیکن ازبک برای فسخ آن اقدام کند.
استقلالی‌ها بعد از اینکه چپاروف ایران را ترک کرد ابراز امیدواری کردند که این بازیکن به قراردادی که در نقل و انتقالات زمستانی با این باشگاه امضا کرد، پایبند باشد اما ظاهرا این بازیکن هرگز تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد و البته به دلیل اینکه قراردادش با استقلال فاقد ارزش قانونی است، نیازی به فسخ آن نمی‌بیند و قصد دارد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو