زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

چرا طاهری به دنبال قطع همکاری با ۳۰۹۰ است؟

انتشار خبر مربوط به استعفای علی اکبر طاهری کمتر از 24 ساعت بعد از صعود این تیم از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، هرچند تکذیب شد اما دلایل خاص خودش را داشت.

سرای نور؛بعد از اینکه علی اکبر طاهری در ابتدای فصل گذشته تیمش با مشکلات مالی مواجه شد، در نهایت در میان طرح‌ها و پیشنهاداتی که به این باشگاه برای همکاری رسیده بود در نهایت با مجموعه‌ی ۳۰۹۰ که قرار همکاری مناسبی در ابتدا ارائه داده بود، منعقد کرد. در این قرارداد دو طرفه سود مشخصی از همکاری هواداران پرسپولیس با این سامانه نصیب باشگاه می‌شد و طاهری نیز بارها نشان داد برای اجرای خواسته‌های و سودآوری دو طرفه وارد ماجرا می شود که موضع علیه صدا و سیما و سازمان لیگ در خصوص سامانه موازی با این پروژه همکاری و در اختیار گذاشتن سالن‌های کنفرانس و … برای گفتگو با بازیکنان و عدم ورود دوربین به تمرینات برای اختصاصی شدن برنامه‌های این سامانه از جمله آنها بود.
با این حال در ادامه تجمیع طلب‌های این باشگاه از سوی اسپانسر باعث شد تا پرسپولیس در برهه ای از زمان حتی به مشکلات مالی برخورده و دامنه اعتصاب گریبان این باشگاه را نیز بگیرد و اوج آن به ماجرای بعد از قهرمانی بازمی‌گردد.
واریز قطره‌چکانی مربوط به این طرح از سوی اسپانسر که گاها پای وزارت ورزش و شخص وزیر را نیز به وسط می‌کشید تا با برگزاری جلسات پایان ماه یکی از راه‌هایی بود که مسعود سلطانی فر را برای دریافت مطالبات دو باشگاه وارد ماجرا می کرد تا موفق شوند از این حامی بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند. با این حال اکنون گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس چیزی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از حامی خود طلبکار است که اکنون با اتفاقاتی عجیب همراه شده است.
اما با تحت فشار قرار گرفتن مدیران پرسپولیس برای ادامه همکاری با این حامی مالی و مخالفت علی اکبر طاهری اکنون شایعات در خصوص استعفای سرپرست سرخپوشان اوج گرفت. مسوولان ۳۰۹۰ در تعامل با داورزنی به عنوان معاون وزارت ورزش خواهان تمدید مجدد قرارداد و البته گذشتن از طلب های گذشته خود برای ادامه همکاری هستند! مساله ای که واکنش طاهری را در پی داشته و او با این شرایط اعلام کرده خواهان ادامه این همکاری نیست. با توجه به موفقیت‌های اخیر پرسپولیس پیشنهادات اسپانسرینگ جالب توجهی نیز به پرسپولیس و مسوولان آن رسیده که با توجه به خودداری ۳۰۹۰ از پرداخت مطالبات قبلی باعث شده تا این تیم به طور جدی خواهان قطع همکاری و بررسی پیشنهادات جدید باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو