زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

۴ ایستگاه به خط ۶ مترو اضافه می‌شود

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اضافه شدن ۴ ایستگاه به خط ۶ مترو در آینده نزدیک گفت: مدیریت جهادی شهردار تهران شعار کاهش فاصله شمال تا جنوب را محقق کرد.

سرای نور؛حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۱۱۰ پروژه اجتماعی، فرهنگی ورزشی و عمرانی منطقه ۲۰ که با حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد اظهار داشت: قالیباف مردی است که مدیریت مدال جهادی را از رهبر انقلاب دریافت کرده است.

وی افزود: قالیباف زمانی در عرصه‌های فرماندهی به عنوان بسیجی، زمانی دیگر به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی و امروز هم در مدیریت کلان‌شهر تهران خدمت می‌کند، کسی که در مدیریت شهری تهران، رسیدگی به امر فرهنگ را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و به فرموده رهبر انقلاب جامه عمل پوشانده است.

امام جمعه موقت شهرری در ادامه با اشاره به انصراف قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: در نظام اسلامی شاید برخی از معایب برای برخی از مردم قابل فهم نباشد اما مرور زمان همه چیز را مشخص می‌کند و مردان سخت‌کوش به‌زودی شناسایی می‌شوند اما به هر صورت جای خوشبختی دارد که قالیباف از امتحاناتش سربلند بیرون آمده است.

در ادامه این مراسم سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ نیز با بیان اینکه در زمان مدیریت قالیباف در شهرداری تهران، اقدامات قابل توجهی در شهرری و مناطق جنوبی تهران صورت گرفته است اظهار داشت: رشد شاخص‌های شهری در ابعاد مختلف کاملاً قابل مشاهده است و این موضوع را تأیید می‌کند.

وی تصریح کرد:‌ عمده اقدامات صورت گرفته در شهرری در راستای ترویج فرهنگ دینی و مسجدمحوری و همچنین تحقق شعار کاهش فاصله شمال تا جنوب تهران است که ما این اقدامات را مرهون روحیه جهادی شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران هستیم که با همراهی علمای بزرگوار و تلاش و صبوری مردم متدین شهرری شهروندان توانستیم گامی مهّم و مؤثر در افتتاح پروژه‌های مختلف شاهد باشیم.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان با اشاره به پروژه‌های در دست ساخت در شهرری خاطرنشان کرد:‌ در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح مترو دولت‌آباد خواهیم بود و  ۴ ایستگاه به خط ششم مترو اضافه می‌شود و مجموعه برج طغرل در حال پیشرفت است، ما بوستان‌هایی برای کودکان و بانوان و هم‌چنین یک مجموعه شهربازی را در دست ساخت داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو