زمان انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ -

رهاسازی ۱۹۳ خودرو گرفتار در برف و کولاک/ امدادرسانی به بیش از ۵۶۰۰۰ هزار حادثه‌دیده

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۶۰۰۰ نفر مسافر امدادرسانی شده و هزار و ۷۰۰ مصدوم نیز به مراکز درمانی، منتقل شده‌اند.

به گزارش سرای نور؛ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: برف و کولاک طی ۷۲ ساعت گذشته ۸ استان آذربایجان غربی،‌اصفهان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، زنجان، خوزستان، کردستان و مازندران را دچار حادثه کرده و امدادگران هلال‌احمر در ۱۶ محور، مشغول ارائه خدمات امدادی به مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه طی این مدت هزار و ۴۶۰ مسافر، امدادرسانی شده‌اند افزود: ۲۳۹ نفر نیز اسکان اضطراری یافته و یک نفر به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از رهاسازی ۱۹۳ خودروی گرفتار در برف خبر داد و گفت: ۲۹ تیم مشغول ارائه خدمت به حادثه‌دیدگان هستند و اقلام زیادی همچون پتو، آب معدنی، خرما و بیسکویت میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

مرتضوی در ادامه به عملیات امداد و نجات طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ مأموریت صورت گرفته و بیش‌تر از ۵۶ هزار نفر، امدادرسانی شده‌اند.

به گفته وی ۲ هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه‌دیده از مرگ حتمی نجات یافته و هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. همچنین بیش از ۲۴ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در پایان خاطرنشان کرد: ۳۶ هزار مسافر توسط هلال‌احمر، اسکان موقت نوروزی یافته و بیش از هزار و ۹۰۰ نفر نیز اسکان اضطراری شدند.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو