زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

علی‌اصغر پورمحمدی در جمع خبرنگاران: از دکور «ماه عسل» ناراضی هستم

مدیر شبکه سه سیما درباره برنامه «هفت» و «ماه عسل» توضیحاتی را ارائه کرد.

سرای نور؛علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما در حاشیه بازدید از لوکیشن سریال «پنجری» در جمع خبرنگاران درباره برنامه «هفت» توضیح داد: مجری برنامه «هفت» هنوز مشخص نشده و ما با آقای میرباقری معاون سیما جلساتی داریم و با افراد گوناگون مذاکره می کنیم تا مجری را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال «هفت» برنامه مهم و حساسی است، هدف از این برنامه کمک به پیشرفت سینماست و این برنامه اثری مستقل است که به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیست و روابط عمومی هیچ موسسه ای هم نیست بلکه برای پیشرفت سینمای ایران تولید می شود. برنامه «هفت» قرار است سه مجری نقد، گفتگو و اخبار و رویدادها را داشته باشد که از میان آنها آقای سیدمحمد حسینی که پیش از این هم در برنامه «هفت» حضور داشت در سری جدید حضور پررنگ تری دارد.

پورمحمدی در ادامه درباره برنامه «هفت» عنوان کرد: در سری جدید برنامه «هفت» آقای حسینی به عنوان منتقد ثابت حضور دارد، در واقع به جای مسعود فراستی می آید البته ممکن است فراستی هم گاهی اوقات حضور داشته باشد.

وی در ادامه درباره برنامه «ماه عسل» و مهمانانی که به این برنامه دعوت می شوند و اینکه چقدر متناسب با رسالت برنامه هستند اظهار کرد: برنامه «ماه عسل» برنامه ای پرمخاطب است که زیر ذره بین قرار دارد و حساس است. امسال هم قرار بوده به لحاظ انتخاب سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر باشد که البته انتخاب موضوع و مهمان بسیار سخت است و برای این امر چند ماه کار شد. سوژه های فعلی از میان ده ها سوژه انتخاب شد و «ماه عسل» برنامه ای موضوع محور است که فکر می کنم در حال پیشرفت است.

پورمحمدی افزود: من خودم از دکور این برنامه ناراضی هستم و دکور برنامه کمی شلوغ است و می دانم انتقاداتی هم وجود دارد اما با ما هماهنگی نشد.

وی همچنین درباره انتقاداتی که به احسان علیخانی و اجرای او برای به حزن درآوردن مخاطب می شود، بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد و من این مساله را قبول ندارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو