زمان انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ -

ملت بزرگ ایران با حضور خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد

فرماندار نور گفت: ملت بزرگ ایران با حضور خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد و با پیروی از ولی امر مسلمین در مسیر شهدا حرکت و عزت غرور آفرین را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری نور تشکیل شد.

 

 

هادی خنجری در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از راه‌های نزدیکی به خدا مسیر خدمت است، اظهار کرد: اخلاص در عمل در همه امور مورد توجه خداوند است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)گفت: انقلاب اسلامی ایران وآنچه امروز در عرصه‌های داخلی و خارجی به آن می‌بالیم را مرهون امام(ره) هستیم، امامی که در عصر حاضر لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت ومستضعفان جهان را امیدوار کرد و زمینه ساز ظهور موعود شد.

فرماندارنور با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت ارتحال امام(ره) در شهر و روستا افزود: برنامه گرامیداشت ارتحال امام (ره) شنبه ۱۳ خرداد در مسجد جامع شهر نور برگزار می‌شود.

 

این مسئول حضور با شکوه مردم در انتخابات را سبب یأس دشمنان و استکبار جهانی و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با حضور خود پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاد و با پیروی از ولی امر مسلمین در مسیر شهدا حرکت و عزت غرور آفرین را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

 

خنجری گفت: آنچه امروز به آن نیاز داریم وحدت کلمه است و باید از این فرصت که برای نظام اسلامی پیش آمده بهترین استفاده را کنیم و دولت مدیون ملت است و باید نوکری ملت را بکند و قطعاً تلاش دولت در این جهت می‌باشد.

وی گفت: این پست‌ها و تریبون‌ها ماندنی نیست و به زودی برای حرف‌هایی که پشت این تریبون‌ها با هر نیتی می‌زنیم باید در آن دنیا پاسخگو باشیم.

 

فرماندار نور بر اساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان اظهارکرد: جمعیت شهر نور ۲۶ هزار و ۹۴۷ نفر واجدین شرایط برای رأی دادن بوده است که ۱۹ هزار و ۶۷۱ نفر تعرفه مصرف شده و ۱۹ هزار و ۴۴ نفر آرا در صندوق ریخته شد و شهر رویان با ۴ هزار و ۷۳۱ نفر واجدین شرایط ۵ هزار و ۶۴۳ نفر تعرفه مصرف شده ۴ هزار و ۷۹۲ رأی و همچنین در چمستان ۱۱ هزار و ۱۹۴ نفر واجدین شرایط با ۸ هزار و ۱۷۱ تعرفه مصرف شده ۷هزار و ۲۷۸ رأی در صندوق‌ها ریخته شد.

این مسئول با اشاره به ساماندهی دریا افزود: مهمترین نکته در این طرح که بسیار اهمیت دارد نجات جان مردم است که به این منظور ۲ طرح در شهر نور و یک طر

ح در رویان و ایزد شهر اجرا می‌شود.

خنجری با اشاره به دغدغه‌های مردم متدین و دلسوز خاطرنشان کرد: برخی اقدامات نامتعارفی که در ساحل انجام می‌شود از دغدغه‌های مردم است و ما نمی‌خواهیم به هر نحوی در حاکمیت باشم زیرا حاکمیت در نظام اسلامی ایران تعریف شده و ممزوج با ارزش‌ها است و نمی‌توانیم شاهد صحنه‌هایی باشیم که عده‌ای با رفتار ناشایست به ارزش‌های دینی ما دهن کجی می‌کنند.

 

 

وی مسئولیت دستگاه‌های فرهنگی واقدامات آنها را در این زمینه بسیار مؤثر نام برد و اظهارکرد: در حوزه بر قراری نظم و نیروی انتظامی در سواحل برنامه تعریف شده و همچنین اداره رزش و جوانان، هیئت نجات غریق و غواص در نوک پیکان است و امسال برای خدمات بیشتر با قرارداد و امضا در پی آن آموزش‌هایی به برادران بسیجی در این حوزه داده شد که امیدواریم با کمک این دوستان و هیئت نجات غریق، غواص، هلال احمر، … و تمام دستگاه‌ها بتوانیم با قدرت به وظیفه خود در این بخش عمل کنیم.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو