زمان انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ -

کمالوند: ناز هیچ بازیکنی را نمی‌کشیم

سرمربی تیم نفت آبادان اعلام کرد برخی بازیکنان این تیم قصد دارند بازارگرمی کنند اما مسئولان باشگاه ناز کسی را برای تمدید نمی کشند.

سرای نور؛

روند نقل و انتقالات صنعت نفت، بودجه، شرایط زمین تمرین و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 
فقط ۱۶ یا ۱۷ بازیکن جذب می کنیم
تمرینات تیم ما از روز ۱۸ خرداد ماه آغاز می شود. ما تعداد زیادی بازیکن جذب نکردیم. قصدمان این است که کیفیت بازیکنان را بالا ببریم و بر این اساس ۱۶، ۱۷ بازیکن بیشتر جذب نمی کنیم و بقیه بازیکنان را تا لیست ۲۵ نفره از نفرات بومی و جوان آبادانی پر می کنیم.
بازیکنان جدید سابقه قهرمانی دارا هستند
بازیکنانی که به خدمت گرفتیم، سابقه قهرمانی داشته اند و در تیم های بزرگ به میدان رفته اند. اهداف ما امسال بزرگ است و به همین خاطر قصد داریم تیمی قدرتمند را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.
 فقط یکبار با بازیکنان مذاکره می کنیم
در صنعت نفت آبادان رویه ای را در پیش گرفتیم تا دست دلال ها از تیم کوتاه شود. ما هرگز نمی خواهیم بازیکن بی کیفیت در تیم باشد و به بازیکنان قدیمی نیز اعلام کردیم که فقط یکبار با آنها برای تمدید قرارداد مذاکره می کنیم. در همان یکبار پیشنهاد خودرا ارائه می دهیم. پیشنهادی که نسبت به سال قبل ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته است. در این راه برخی بازیکنان مثل عبدالله زاده و بغلانی که جزو خوب های نفت آبادان هستند با گشاده رویی و مذاکره ای کوتاه قراردادشان را تمدید کردند و نشان دادند چقدر به نفت آبادان علاقه مند هستند اما درباره برخی بازیکنان این طور نیست.
ناز هیچ بازیکنی را نمی کشیم
برخی بازیکنان با وجود اینکه می گویند به صنعت نفت علاقه مند هستیم اما حرف هایی می زنند که با منطق جور در نمی آید. به همین خاطر ما فقط یکبار با بازیکنان مذاکره می کنیم و اگر توافق حاصل نشود، ناز هیچ بازیکنی را نمی کشیم. اجازه نمی دهیم بازیکنی بازارگرمی کند. نفت آبادان تیم بزرگی است و پیراهنش ارزش دارد. بازیکن باید برای بازی کردن در این تیم ناز باشگاه را بکشد، نه اینکه باشگاه ناز بازیکن را برای تمدید قرارداد بکشد.
قراردادها ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می یابد
درباره بحث مالی نیز که گفتم قرارداد بازیکنان سال گذشته را ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می دهیم و بیشتر از این نه در توان ما است و بودجه مان اجازه می دهد و نه منطق می گوید بازیکنی که سال قبل در این تیم بوده بیشتر از آن مبلغ قراردادش اضافه شود. این مبلغ هم مشترک بین همه بازیکنان است.
رقم بازیکنان جدید هم نهایتا ۱۰ درصد افزایش داشته است
درباره قرارداد بازیکنانی که به تازگی جذب کردیم مثل اسدی، کرار، کریمی و… نیز باید بگویم آنها یا همان رقم قرارداد سال گذشته شان را توافق کردندو یا اینکه نهایتا ۱۰ درصد نسبت به قرارداد سال قبل رقم شان افزایش پیدا کرده است. رویه ما اینگونه است و هیچ کس توقع رقم های عجیب نباید داشته باشد.
مذاکرات با چند بازیکن ادامه دارد
درنقل و انتقالات همچنان به فعالیت مان ادامه می دهیم. روی بازیکنان بزرگی که سابقه موفقی داشته اند، دست می گذاریم. مذاکرات ما با چند بازیکن دیگر ادامه دارد و فکر می کنم تا روز ۱۸ خرداد که بخواهیم کارمان را شروع کنیم، قطعا تیم خودرا خواهیم بست.
زمین تمرین مناسب نداریم
یکی از مشکلات ما در آبادان نداشتن زمین تمرین مناسب است. بر این اساس از یک گروه مهندسین آماده سازی چمن در ایران که چمن ورزشگاه آزادی را نیز آماده کردند، دعوت کردیم. آنها امروز وارد آبادان شدند و زمین ها را مورد بررسی قرار دادند و قرار است ظرف یکماه آینده شرایط زمین تمرین ما را بهبود ببخشند. فکر می کنم تا زمانی که ما اردوهای خود را برگزار کنیم، زمین تمرین ما نیز شرایط خوبی پیدا می کند.
افزایش ۱۵ درصدی بودجه
بودجه نفت آبادان نسبت به سال قبل تغییر آنچنانی نداشته است. نسبت به سال پیش ۱۵ درصد بودجه ما افزایش پیدا کرده است. با این حال کاری که ما کردیم این است که ۱۶ یا ۱۷ بازیکن جذب خواهیم کرد و بقیه سهمیه مان را به جوانان بومی اختصاص می دهیم. با این کار با یک تیر دونشان زدیم. هم بازیکنان اسم ورسم دار و باکیفیت جذب کردیم و هم به جوانان آبادانی بها می دهیم تا به سرمایه های باشگاه تبدیل شوند.
به دنبال شیمبا یا زهیوی
ما به دنبال جذب یک مهاجم نوک خوب هستیم که لوسیانوپریرا و رحیم زهیوی را زیر نظر گرفته ایم. با توجه به اینکه زهیوی بچه خوزستان است دوست دارم به نفت آبادان بیاید و اگر نه با شیمبا وارد مذاکره می شویم. دوست داریم یکی از این بازیکنان را جذب کنیم و باید ببینیم می توانیم نظر آنها را جلب کنیم یا خیر.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو