زمان انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ -

نظرمحمدی: اگر بمانم تا آخر هفته تیم را می‌بندم

سرمربی بومی سپیدرودی ها می گوید به زودی تکلیف ماندن و یا نماندنم در این تیم مشخص می شود، نظرمحمدی می گوید با توجه به تلاشی که این روزها برای بستن تیم می کنم هنوز قرارداد خود را با این تیم به امضا نرساندم.​​​​​​​

سرای نور؛

علی نظرمحمدی در رابطه با تغییر شرایط سپیدرودی ها در بازار نقل و انتقالات گفت: البته هنوز به طور کامل از سکون درنیامدیم، با توجه به تحرک کمی که پیدا کردیم هنوز اتفاق مهم و عجیبی در یارگیری مان نیفتاده و جا دارد سرعت عمل بیشتری در کارمان داشته باشیم تا عقب نمانیم. اگر با همین وضعیت پیش برویم تا ۱۰ روز دیگر کارمان تمام می شود، به همین دلیل باید کمی بجنبیم و خیلی زودتر کار را تمام کنیم. در حال حاضر با چهار بازیکن به توافق نهایی رسیده ایم و قرارداد را به امضا رساندیم که دو تای آنها رسانه ای شده است، با دو بازیکن خوب نیز به توافق نهایی دست پیدا کرده ایم که احتمالا در روزهای آینده کار را تمام می کنیم، با چند بازیکن هم تمدید قرارداد کرده ایم.

 

او ادامه داد: سپیدرود با توجه به بضاعتی که دارد به مانند مربی خود علی نظرمحمدی به دنبال نام های بزرگ نیست، اولویت برای ما بازیکنان باانگیزه هستند، بازیکنانی که تشنه موفقیت باشند، بازیکنان تیم من باید به من شبیه باشند، تمرین و تمرین و تمرین و مبارزه و در نهایت رسیدن به هدف، بازیکنانی که فاکتور انگیزه را داشته باشند مورد نظر ما قرار دارند نه بازیکنانی که صرفا بزرگ هستند و انگیزه ای برای رسیدن به موفقیت ندارند.

 

نظرمحمدی در رابطه با قرارداد خود با سپیدرودی ها گفت: این همه تلاش من در حالی اتفاق می افتد که هنوز قراردادی با تیم امضا نکرده ام، من نمی توانستم بی مسئولیت باشم، بهرحال بازیکنان به من احترام می گذارند و من هم رابطه خوبی با مسئولان دارم بنابراین لازم دیدم پیش بیایم و برای بستن تیم کمک کنم، کسانی که من را می شناسند می دانند اهل بازارگرمی نیستم اما واقعیت این است که در حال حاضر با عشقی که به این تیم و رابطه خوبی که با هواداران دارم پیش آمدم و هنوز قراردادی نبسته ام، در حال حاضر سه تیم لیگ یکی با من صحبت هایی به انجام رسانده اند اما به همه آنها گفته ام سه انتخاب اول سپیدرود است و در صورتی که حضور در این تیم محقق نشد به پیشنهاد آنها می پردازم. اگر من در سپیدرود ماندنی شدم حتما تا آخر هفته کار بستن تیم را تمام می کنم.

 

سرمربی سپیدرودی در رابطه ادامه حضور و جذب دو ملی پوش سابق ایران یعنی حسین کعبی و آندو تیموریان گفت: حسین کعبی این روزها برای زیارت راهی مشهد شده است و هرگاه که از زیارت بارگاه امام هشتم (ع) بازگشت کار تمدید را با او تمام می کنیم، اما در مورد آندو فعلا نمی توانم چیزی بگوبم و به تایید یا تکذیب مذاکره و قرارداد با او بپردازم.

 

نظرمحمدی در پایان در رابطه با خریداران جدید سپیدرود گفت: اواخر هفته گذشته دو خریدار خوب که هم بنیه مالی خوبی دارند و هم ساختار قوی داشتند پیش آمدند، صحبت هایی در حضور مسئولان ورزش استان با آنها داشتیم و همه چیز به روزهای پس از تعطیلات موکول شد تا به امیدخدا بهترین انتخاب در این باره صورت بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو