زمان انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ -

وزیر نیرو خبر داد:

نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی در سیستان و بلوچستان کلنگ زنی می شود

وزیر نیرو گفت: در ماه های آتی علاوه بر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که چند ماه قبل کنگ زنی شد، عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر نیز در سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

به گزارش  سرای نور،حمید چیت چیان پیش از ظهر امرور در سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه استان سیستان و بلوچستان انجام شده و بنا این است که در ماه های آتی علاوه بر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که چند ماه قبل در استان کلنگ زنی شد، عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر نیز آغاز شود.

 

وی اظهار داشت: در هفته گذشته گرمای بی سابقه ای که در جنوب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق برای مردم منطقه شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: بنا بر دستور رئیس محترم جمهور به این استان آمدیم تا بتوانیم مشکلات مردم شریف استان سیستان و بلوچستان را هر چه سریعتر خصوصا در زمینه آب و برف رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر اقدامات گسترده ای در سیستان و بلوچستان انجام شده، افزود: از جمله اقدامات انجام شده می توان به طرح آبرسانی به ۵۰۰ روستا، کلنگ زنی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی که به زودی در دستور کار قرار می گیرد را اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه با جدیت تمام برنامه های توسعه ای استان پیگیری و اجرا می شود، گفت: بنا این است که منابع اجرای این طرح ها، عمدتا از منابع داخلی وزارت نیرو تامین شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو