زمان انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ -

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور:

نقاط حادثه خیز ساحل شهرستان نور از ایزدشهر تا رویان برای آغاز طرح ساحلی بازبینی شد

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور از بازبینی نقاط حادثه خیز ساحل شهرستان نور از ایزدشهر تا رویان برای آغاز طرح ساحلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ محمد ایلانی ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور در گزارشی به خبرنگار ما گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان نور بعنوان مسئول کمیته پیشگیری و کاهش تلفات انسانی سواحل شهرستان نور قبل از شروع خرداد ماه تمهیدات لازم را جهت بازبینی نقاط حادثه خیز ساحل شهرستان نور از ایزدشهر تا رویان با مشارکت هیات نجات غریق شهرستان صورت داده است.
وی افزود : همچنین برای امدادگران ونجاتگران شرکت کننده در طرح ساحلی نیز دوره بازآموزی را برگزار نموده ایم.

 

 

ایلانی خاطرنشان کرد : اقدامات لازم جهت آمادگی تجهیزات فنی و لجستیکی مورد نیاز در طرح ساحلی سالجاری نیز انجام شده است ؛ همچنین در اردیبهشت ماه سالجاری تابلوهای هشدار (شنا ممنوع ) که از سوی استانداری مازندران تهیه شده بود در نقاط حادثه خیز سواحل شهرستان نصب گردید.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان نور در ادامه افزود : جمعیت هلال احمر شهرستان نور از سوم خرداد، طرح ساحلی را با ظرفیت ۶۰درصد از ناجیانی که از سوی هیات نجات غریق و اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی شده بودند ،آغاز نموده است .
گفتنی است در این طرح، اعضای کمیته پیشگیری و کاهش تلفات انسانی شهرستان نور شامل فرمانداری،شهرداری ها، نیروی انتظامی، اورژانس ،دریابانی،اداره ورزش و جوانان ، هیات نجات غریق ،بسیج و… همکاری خواهند داشت.
قابل ذکر است جمعیت هلال احمر شهرستان نور با ظرفیت ۴ تیم امدادونجات موتوری ، ۱دستگاه آرگو و ۱تیم ( در پایگاه شهید صالحی رستمرود ) طرح ساحلی سالجاری را پشتیبانی خواهند نمود.

 

زمان انتشار: ۱۴ خرداد, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو