زمان انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ -

بازگشت درخشان رضاییان به ترکیب ایران

مدافع راست تیم ملی در بازگشت به ترکیب مقابل مونته نگرو موثر نشان داد و روی دو گل ایران تاثیر داشت.

رامین رضاییان در طول فصل کابوس‌وار با پرسپولیس از ترکیب تیم ملی هم دور شد و کارلوس کی‌روش در نخستین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل قطر او را روی نیمکت قرار داد و تا پایان مسابقه به زمین نفرستاد.
سرای نور؛این مدافع راست در بازی برابر چین از دقیقه ۸۰ جانشین وریا غفوری شد و در سمت راست خط دفاعی به میدان رفت که امشب هم برابر مونته نگرو به دلیل مصدومیت بازیکن استقلال و غیبت او در اردو، دوباره رضاییان جزو ۱۱ نفر ابتدایی جای گرفت و تا پایان در زمین حضور داشت.
رضاییان در دقیقه ۱۰ پاس بلند احسان حاج‌صفی از زمین خودی را با فراری که از کنار خط طولی سمت راست انجام داده بود با ضربه سر به مهدی ترابی رساند تا او با حرکت انفرادی و پاس در عرض موجب گلزنی سردار آزمون برابر مونته نگرو شود.
در دقیقه ۵۰ هم ایران گل مشابهی وارد دروازه مونته نگرو کرد تا بازی ۲ بر یک به سود شاگردان کارلوس کی‌روش شود؛ این بار علی کریمی که جانشین حاج‌صفی شده بود به سمت راست محوطه جریمه پاس بلندی فرستاد تا رضاییان دوباره با ضربه سر زمینه‌ساز گل شود و این بار با پاس او سردار آزمون دروازه مونته نگرو را باز کند.
رضاییان با تاثیر مستقیم روی دو گل ایران برابر مونته نگرو و نفوذهایی که از سمت راست زمین داشت، نشان داد با وجود دور بودن از شرایط مسابقه در بازی‌های باشگاهی همچنان آمادگی بالایی دارد و می‌تواند در دیدار پیش روی تیم ملی مقابل ازبکستان در ترکیب قرار بگیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو