زمان انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ -

اخبار یمن؛

شلیک موشک به محل تجمع مزدوران در مأرب/تداوم یورش ددمنشانه سعودی

حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مرکز تجمع مزدوران وابسته به آل سعود و ادامه حملات ددمنشانه جنگنده های رژیم سعودی از مهمترین اخبار یمن است.

 

به گزارش سرای نور؛ منابع یمنی اعلام کردند: یگان موشکی یمنی ها موشکی بالستیک از نوع قاهر۱ به مرکز تجمع مزدوران وابسته به آل سعود در نخلا در استان مآرب شلیک کرده است.

این در حالی است که جنگنده های سعودی منطقه بنی مطر در صنعا را هدف قرار دادند که خساراتی به منازل یمنی ها وارد شد.

در حملات ددمنشانه هوایی سعودی ها به مناطق مختلف استان تعز نیز شماری زخمی شدند و خساراتی به منازل یمنی ها وارد شد.منابع محلی گزارش دادند: جنگنده های سعودی خیابان الستین در شمال شهر تعز را هدف قرار دادند که در نتیجه آن پنج شهروند زخمی شدند و به اماکن تجازی و منازل خساراتی وارد شد.

همچنین جنگنده های سعودی مناطق الضباب و الربیعی را حومه غربی شهر تعز هدف قرار دادند که زیان هایی به منازل و مزارع وارد شد.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی از اعضای ارشد جنبش انصارالله یمن با هماهنگ کننده امور انسانی سازمن ملل در یمن یعنی جیمی ماکجولدریک دیدار کرد.

در این دیدار موضوعات بشردوستانه و تحولات یمن و نقشی که سازمان ملل باید در توقف جنگ و محاصره ظالمانه علیه یمن داشته باشد مورد رایزنی قرار گرفت.

محمد علی الحوثی خواستار تسریع در ورود مواد غذایی و دارو و نیازهای اولیه و اساسی به یمن شد.

از سوی دیگر تظاهراتی در منطقه بنی حشیش در صنعا در محکومیت یورش ددمنشانه سعودی ها به یمن برگزار شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پلاکاردهایی سکوت جامعه جهانی و سازمان های حقوق بشری در قبال جنایات سعودی ها علیه مردم یمن و نابودی زیر ساخت های این کشور را محکوم کردند.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۲ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو