زمان انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ -

وینکو: فرصت به برانکو نتیجه داد

وینکو بگوویچ سرمربی گل‌گهر سیرجان پیشرفت پرسپولیس را حاصل 3 سال کار و تمرین خوب می‌داند.

سرای نور؛وینکو در رابطه با مقایسه‌اش از لیگ‌ یک در سال گذشته و امسال گفت: من فکر می‌کنم لیگ آزادگان‌ خیلی خوب نبود زیرا یک تیم زمانی که با ۱۶ یا ۱۸ پنالتی به لیگ‌برتر صعود می‌کند دلیل بر این نیست که این تیم خوب یا برتری است و این درست نیست. او می گوید : امیدوارم امسال لیگ یک بهتری به نسبت سال‌های گذشته داشته باشیم. پیش‌بینی‌ام از لیگ امسال علی‌الخصوص تیم گل‌گهر این است که اگر ما بتوانیم جوان‌های خوب و بهتری را پرورش دهیم قطعا می‌توانیم موفقیت بیشتری داشته باشیم. من به این جوان‌ها و آینده‌شان خوشبین هستم.
او در پاسخ به سوالی که می‌توان سیرجان را فصل آینده مدعی صعود به لیگ‌برتر دانست گفت: بله، امیدوارم و باور دارم که گل‌گهر می‌تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ‌برتر باشد. کار ما و باور ما و حمایت، ما را به هدفمان نزدیک می‌کند. همیشه بر باور بوده‌ام که با تلاش و امید می‌توانی به آنچه که مدنظرت است دست پیدا کنی.
وی در خصوص رفتن یکی، دو بازیکن موثرشان و اینکه آیا جایگزینی برای آنها سراغ دارند می‌گوید: این مشکلی است که ما با آن مواجه هستیم و متاسفانه جایگزین خوب در لیگ هم کم است. اما با مدیریت خوب مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان و حمایتشان می‌توانیم این مشکل را هم حل کنیم.
وینکو صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمان را حاصل زحمات ۳ ساله این تیم می‌داند و عنوان کرد: صعود پرسپولیس  به مرحله یک چهارم نهایی تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند در این تیم ادامه داشته باشد و حضور آنها را در پلی‌آف هم ببینیم.  این تیم ۳ سال است که برانکو را بالای سر خود دارد و مطمئنا تیمی که بازیکن خوب، مربی و عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند نتیجه‌ای که مدنظرش را در بالاترین سطح هم کسب کند.
او در رابطه با پیش‌بینی‌اش با توجه به تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده به لیگ‌ یک و عملکردشان خاطرنشان کرد: باید صبر کرد تا رقابت‌های لیگ یک استارت بخورد و از الان پیش‌بینی درباره تیم‌های صعودکننده و سقوط کرده به لیگ یک زود است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو