زمان انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور:

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نور تشکیل شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور گفت: در سال جدید ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان نور تشکیل شد، تا در ادامه راه حضرت زهرا (س) بتوانیم فلسفه وجودی حجاب را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم و برخی معروفات را که به فراموشی سپرده شده است در جامعه احیاء کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حسین محمودی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: احادیث و روایات زیادی در اوصاف و شناخت شخصیت والای حضرت فاطمه (ص) آمده است.
وی گفت: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) به فرموده صریح قرآن، اسوه شایسته همه خدا باوران است و رسول اکرم (ص) که خود شایسته ترین اسوه حسنه مؤمنان هستند، یگانه دخترش را پاره‌ی وجود خویش می‌خواند و رضایت او را رضایت خود و ناراحتی ایشان را ناراحتی خود اعلام می‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور بیان کرد: فاطمه زهرا (ص) به عنوان دختر نبی مکرم اسلام (ص) در زندگی خود توانست درس‌هایی درخشان به‌جا بگذارد که برای زنان عالم و انسان‌های آزاده قابل الگو برداری است.
این مسئول افزود: حضرت فاطمه (ص) ولایت مدار و مدافع تمام عیار ولایت بود و در هر شرایطی در این زمینه دفاع می‌کرد و ما نیز باید در هر شرایطی از ولایت و امام زمان (عج) خود دفاع کنیم.
حسین محمودی تصریح کرد: عبادت، راز و نیاز، زهد، پرهیزکاری، نماز، ارتباط با خدا و اخلاص از دیگر ویژگی های منحصر به فرد حضرت زهرا می‌باشد و ما باید در گام نخست حقیقت زهرا (س) را بشناسیم و در گام بعدی به این مهم بپردازیم که حضرت فاطمه (س) در زندگی علمی وعملی خود چگونه عمل کرد، تا آن را برای زندگی فردی وجمعی خود به یک الگو تبدیل ودر گام نهایی به آن عمل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و وجود مسافرین برنامه‌هایی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) وسال روز تولد بنیان‌گذارجمهوری اسلامی ایران در شهرستان نور برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نوربا اشاره به ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکردر شهرستان نور گفت:این ستاد با ریاست امام جمعه، نایب رئیسی فرماندار و دبیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نور تشکیل شد.
این مسئول در پایان افزود: جلسات متعددی با همکاری دستگاههای اجرایی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها برگزار شد، تا در ادامه راه حضرت زهرا (س) بتوانیم فلسفه وجودی حجاب را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم و برخی معروفات را که به فراموشی سپرده شده است در جامعه احیاء کنیم.

زمان انتشار: ۱۳ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو