زمان انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ -

درخشان: قرعه الاهلی به سود پرسپولیس است

سرمربی سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تقابل با الاهلی عربستان را به سود این تیم می‌داند.

سرای نور؛پرسپولیس با حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا امروز حریف مرحله یک چهارم خود در لیگ قهرمانان را شناخت و باید برابر الاهلی عربستان قرار گیرد.
حمید درخشان در واکنش به قرعه پرسپولیس گفت: به نظرم قرعه خوبی است و پیش از این هم دوست داشتم از بین ۳ تیم حاضر با الاهلی برخورد کنیم. این تیم نسبت به الهلال و العین حریف مناسب‌تری است و شانس بیشتری برای پیروزی پرسپولیس وجود دارد. امیدوارم از این فرصت استفاده شود و بتوانیم در جمع ۴ تیم نهایی قرار بگیریم.
سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: خوبی سیستم جدید برگزاری بازی‌ها این است که ما تا فینال به تیم‌های شرق آسیا برخورد نخواهیم کرد و فقط در فینال رودررو خواهیم شد. تیم‌های شرق آسیا به مراتب حریفان دشوارتری هستند و سطح فوتبال آن منطقه بالاتر است.
درخشان در رابطه با اینکه مقابل الاهلی نمی‌توانیم در ایران بازی کنیم عنوان کرد: از دست دادن میزبانی اتفاق خوبی نیست ولی با توجه به شرایط باید انتخاب مناسبی برای میزبانی داشته باشیم. به نظرم امارات بهترین گزینه است و با وجود ایرانی‌های زیادی که در این کشور مقیم هستند و می‌توانند به کمک پرسپولیس بروند این کشور گزینه مناسبی است. البته اتفاقات اخیر در مورد قطر یک مقدار اوضاع را پیچیده کرده است و باید دید چه می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو