زمان انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ -

نظری‌افشار: لهستان ما را دست‌کم گرفت!

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: فرهاد سال‌افزون که یکی از روزهای بی‌نقصش را در پاس دادن سپری کرد.​​​​​​​

سرای نور؛

فرهاد نظری‌افشار ، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد دلایل پیروزی بر لهستان در آخرین بازی از هفته نخست رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۷ به سایت هواداری تیم ملی اظهار داشت:  بعد از بازی‌های تدارکاتی برابر لهستان که جنبه کاملاً رسمی داشت و بازنده شدیم به دنبال جبران کردن این شکست بودیم. ضمن اینکه لهستانی‌ها هم نگاهی داشتند و ما را دست‌کم گرفتند. در لیگ جهانی خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم حریف را ۳ بر یک شکست دهیم.

 

وی ادامه داد: غیبت سعید معروف شوک بزرگی به تیم وارد کرد؛ ضمن اینکه مصدومیت‌های حین بازی از جمله عواملی بود که بازیکنان خواستند خیلی خوب و کم اشتباه‌تر ظاهر شوند تا جای خالی برخی از بازیکنان پر شود. نفراتی که به ترکیب تیم اضافه شدند مانند فرهاد سال‌افزون که یکی از روزهای بی‌نقصش را در پاس دادن سپری کرد و جواد معنوی‌نژاد خیلی به روند تیمی ما کمک کرد.

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: کولاکوویچ تعویض‌های خوب و به موقعی داشت و در مجموع والیبال ایران توانست لهستان را شکست دهد. خدا را شکر می‌کنم که رفته‌رفته شرایط تیمی ما بهتر شد. اگر تورنمنت بیشتر طول می‌کشید بازی‌های بعدی ما با ایتالیا بود قطعاً می‌توانستیم این تیم را هم شکست دهیم و حتی شانس پیروزی برابر برزیل را هم داشتیم. به هر حال بخش اول این تورنمنت تمام شد و حالا باید در تهران میزبان حریفان باشیم و امیدوارم در خانه خود بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

وی درمورد اظهارات کولاکوویچ مبنی بر اینکه حضور بازیکنی مانند نظری ‌افشار در تیم ملی یک نعمت است، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که کنار این بازیکنان حضور دارم. من چند سال مصدوم بودم و خوشحالم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و این افتخار را دارم که بتوانم یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. آماده ام حتی یک امتیاز کمک کنم تا تیم ملی به موفقیت برسد. برابر لهستان چند امتیاز در زمین بودم و خوشحالم که مفید واقع شدم. برد برابر لهستان حاصل تلاش تمام نفرات بود و کاری که ایگور و مردم از تیم ایران انتظار داشتند در دیدار برابر لهستان دیده شد.

 

نظری‌افشار گفت: امیدوارم مردم از این تیم حمایت کنند، چون تیم برای خودشان است. فکر می‌کنم برای هفته دوم سالن ۱۲ هزار نفری پر شود و مردم از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو