زمان انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ -

سردرگمی امید عالیشاه و بی‌توجهی مسئولان

امید عالیشاه اکنون با سردرگمی بزرگی همراه شده‌ که باعث شده تا نگرانی در خصوص آینده‌اش برایش به اتفاقی تلخ در این روزها تبدیل شود.

سرای نور؛

احمد نوراللهی و امید عالیشاه که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند، خیلی زود با معضل بزرگی همراه شدند و به دلیل  محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات از این تیم کنار گذاشته شدند.
سردرگمی ۶ ماه اخیر این بازیکنان که به عنوان سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند و بی توجهی این روزها به شرایط آنها باعث شده تا آنها نگرانی بزرگی نسبت به آینده خود داشته باشند. بازیکنانی که از نظر فنی شرایط حضور در لیگ برتر را دارا هستند اما به دلیل همان موضوع محرومیت تراکتورسازی و ماجرای سربازی در طول ۶ ماه اخیر از فوتبال به دور بوده‌اند. هر چند احمد نوراللهی موفق شد با توجه به مدارکی که داشت به کسر خدمت نزدیک شود و اکنون در صورت تایید مدارک به جمع پرسپولیس بازخواهد گشت.
در خصوص امید عالیشاه اما موضوع کمی پیچیده تر است و تراکتورسازی اما طبق ادعایی که البته کاملا دور از ذهن و عملی به نظر می رسد به دنبال این است تا زمینه جذب او به صورت بازیکن آزاد را بعد از نقل و انتقالات تابستانی دریافت کند و در این راه گفته می شود نامه ای برای استعلام این موضوع به فیفا نیز ارسال کرده‌اند. هرچند بعید به نظر می رسد که این مساله شدنی شود مانند راهی که استقلال نیز در فصل گذشته برای جذب روزبه چشمی پیش گرفت و در آن ناکام ماند.
با این حال این دو بازیکن این روزها به شدت به دنبال دریافت کسری خدمتی خود هستند تا شرایط بازی را به دست آورند و نوراللهی در این میان بیش از عالیشاه به این هدف نزدیک شده است و در طرفی دیگر امید عالیشاه اما هنوز وضعیت نامشخصی دارد و در انتظار مساعدت مسوولان این باشگاه است. موضوع دیگر نیز اینکه او نگران جایگاهش در پرسپولیس است و در صورت پر شدن لیست این تیم و علیرغم قراردادش بار دیگر آینده اش به خطر خواهد افتاد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو