زمان انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ -

کمالوند: تا دیرنشده قرارداد کی‌روش را تمدید کنید

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ضمن تمجید از کارلوس کی روش و عملکردش امیدواری خود نسبت به آینده تیم ملی را علنی کرد.

سرای نور؛

فراز کمالوند یکی از مربیانی است که همواره رابطه خوبی با کارلوس کی روش داشته و از برنامه های او حمایت کرده است. کمالوند که سال گذشته در دوران حضورش در گسترش فولاد همراه مدیران باشگاه میزبان کارلوس کی روش در تبریز بودند همیشه درباره کی روش با دید باز حرف زده و حالا در آستانه بازی با ازبکستان نیز به حمایت از تیم ملی می پردازد.
کمالوند در گفت وگو با خبرنگار “ورزش سه” اظهار داشت: «تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ، مربی مانند کی روش ندیده است. او شخصیتی خوب در تیم ملی ایجاد کرده و با هر تیمی بازی می کنیم روحیه پیروزی و جنگجویی در تیم دیده می شود. کی روش به راستی تحولی بزرگ ایجاد کرده و این تحول بی سابقه بوده است. وظیفه ما این است که در این شرایط پشت تیم ملی باشیم و حمایت کنیم. هر تصمیمی هم سرمربی می گیرد، باید احترام بگذاریم چون او هر حرفی زده، عمل کرده و کارهای بزرگی انجام داده است.»
وی ادامه داد: «فوتبال ایران در حال حاضر فراتر از آسیا رفته است. در بازی با ازبکستان همه ما باید به ورزشگاه برویم و تیم ملی را تشویق کنیم. کی روش شرایطی را ایجاد کرده که حتی بتوانیم در جام جهانی نیز نتایج بهتری نسبت به دوره های قبل کسب کنیم. حالا تیم ملی ایران برای دومین بار پیاپی به جام جهانی رسیده و این یک افتخار بزرگ است.»
کمالوند در ادامه خطاب به مهدی تاج عنوان کرد: «به عنوان یکی از مربیان شاغل در لیگ برتر از مهدی تاج خواهش می کنم تا دیر نشده قرارداد کی روش را برای یک دوره دیگر تا جام جهانی بعدی تمدید کنند. ما باید کاری کنیم که جام جهانی دیگر برایمان دور از دسترس نباشد و با کی روش این افتخار ممکن است. او اشراف خوبی به باشگاه ها و فوتبال ایران پیدا کرده و واقعا هم نشان داده حق را به حقدار می دهد. همین که اسکلت تیم ملی را جوان کرده نشان می دهد که چه روزهای بزرگی را سپری می کند.»
وی افزود: «من برای بررسی شرایط کمپ های کشور ترکیه راهی این کشور هستم اما به محض اینکه از ترکیه برگردم در اولین فرصت برای قدردانی از زحمات کی روش و آشنا شدن با شرایط تیم ملی به اردو خواهم رفت.»
سرمربی نفت آبادان درباره وضعیت تیمش بیان کرد: «شرایط صنعت نفت خوب است و رضایت دارم. ما اقدامات زیادی انجام دادیم. برای اولین بار یک گروه مهندسی آورده ایم تا زمین مسابقه را درست کنیم. کارهای دیگری نیز در مسیر حرفه ای شدن انجام دادیم و سعی داریم شخصیت تیم را بالا ببریم.»
کمالوند درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: «کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده است. ۳ یا ۴ بازیکن دیگر به خدمت بگیریم و دنبال این هستیم نفرات اسمی و صاحب نام را جذب کنیم. بازیکنان بزرگ می توانند ما را به اهدافی که داریم برسانند. انشاءالله بتوانیم امسال رتبه ای خوب با نفت آبادان کسب کنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو