زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

فانتزی های کریس کالفر در یک کتاب نخستین کتاب برنده جایزه گلدن گلوب منتشر شد

«طلسم آرزو» نخستین کتاب از کریس کالفر، بازیگر و نویسنده آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است که از سوی نشر پرتقال منتشر شده و فضایی تخیلی دارد.

سرای نور؛سرزمین جادویی که در این کتاب تصویر می شود، سرزمین قصه هاست. درست است در این فضا به آدم خوش می گذرد و می تواند با همه شخصیت هایی که ماجراهشان در قصه ها آمده،  معاشرت کند اما اگر کسی در این سرزمین گیر بیفتد و گرفتار شود، معلوم نیست چه بلایی به سرش می آید!؟

کالفر، در این کتاب فضایی فانتزی و خیال گونه را تصویر کرده است. کریس کالفر، نویسنده این کتاب در ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده؛ او بازیگر، خواننده و تهیه کننده است. که علت شهرت وی ایفای نقش کرت همل در سریال «گلی» است.

«طلسم آرزوها» نخستین کتاب کالفر است که جایزه گلدن گلوب را از آن خود کرده؛ او در این کتاب از سرزمین پریان، قلعه مخفی، سرزمین شنل قرمزی، جنگل کوتوله هاو شخصیت های افسانه ای آشنایی چون سپیدبرفی گفته است.

انتشار کتاب هایی چون «طلسم آرزو» نشان دهنده میزان استقبال مخاطبان امروز به قصه و افسانه است. برخلاف نظر برخی که می پندارند خوانندگان در دنیای امروز با وجود پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن انواع بازی های اینترنتی، علاقه چندانی به قصه و قصه گویی ندارند.

«طلسم آرزو» نوشته کریس کالفر با ترجمه الهام فیاضی در هزار نسخه و به قیمت ۱۵ هزار تومان از سوی نشر پرتقال منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو