زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

نه فیفا به تراکتور برای جذب ۳ بازیکن آزاد

فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به فدراسیون ایران جذب 3 بازیکن آزاد توسط تراکتورسازی مخالفت کرد.

سرای نور؛پس از محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی اعمال و این تیم را در دوپنجره نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن جدید منع کرد، مسئولان باشگاه به دنبال راهی می گشتند تا شایدبتوانند بازیکن جدیدی به تیم خود اضافه کنند. از این رو فدراسیون فوتبال احتمال می داد با پایان مهلت قانونی نقل و انتقالات لیگ برتر تراکتورسازی بتواند ۳ بازیکن ازاد به جمع نفراتش اضافه کند.
بر این اساس و در حالی که ترکتوری ها امیدوار به محقق شدن جذب بازیکن آزاد بودند، فدراسیون فوتبال نامه ای را به فیفا ارسال و از آن ها بابت جذب ۳ بازیکن آزاد استعلام کرد. بعد از مدتی فدراسیون جهانی فوتبال دیروز پاسخ فدراسیون ایران را داد و با جذب ۳ بازیکن آزاد توسط تراکتور مخالفت کرد.
روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فوتبال در این خصوص به “ورزش سه” گفت: «در استعلامی که از فیفا گرفتیم مشخص شد تراکتورسازی تا زمان نقل و انتقالات بعد هیچ بازیکن جدیدی نمی تواند به خدمت بگیرد و به همین خاطر جذب ۳ بازیکن آزاد هم منتفی است.»
بر این اساس تراکتوری ها باید با همین شرایط کار خود را جلو ببرند. این تیم بازیکن جدیدی نمی تواند به خدمت بگیرد و جدایی کرار جاسم و لوسیانو ادینیو نیز قطعی شده است. از سوی دیگر سعید آقایی احتمالا دیگر جدا شده تراکتور خواهد بود و با وجود تلاش مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد اخباری و شفیعی اما بعید است تلاش های آنها به جایی برسد.
تراکتورسازان همچنین در پی آن هستند تا بتوانند مجوز بازی سینا عشوری را برای لیگ هفدهم دریافت کنند که این امر نیز کمی سخت شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو