زمان انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ -

راشفورد: دوران رونی در تیم ملی انگلیس تمام نشده

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که دوران رونی در تیم ملی انگلیس به پایان نرسیده است.

سرای نور؛راشفورد در فهرست اخیر تیم ملی انگلیس برای دیدار مقابل اسکاتلند در فرانسه قرار گرفته ولی هم تیمی اش توسط گرت ساوت گیت به تیم ملی دعوت نشده است. این تصمیم در حالی گرفته شده که آینده رونی در یونایتد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و تنها یک سال تا جام جهانی روسیه فرصت باقی مانده است. با این حال راشفورد مدعی شد که دوران رونی در تیم ملی به پایان نرسیده است.

او گفت:” وین تاثیر بسیاری روی کل تیم دارد. او هنوز فاصله زیادی با اتمام فوتبالش دارد. هنوز جام های زیادی هست که او برایش بازی کند. با توجه به شناختی که به او دارم می‌گویم که فاصله زیادی با پایان کارش دارد.

مورینیو اخیرا عنوان کرده بود که امیدوار است راشفورد به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود تا در یورو زیر ۲۱ سال حضور نداشته باشد و تابستان را استراحت کند. در نهایت همین اتفاق نیز افتاد و به نظر راشفورد از این موضوع خوشحال است. او گفت:” ساوتگیت باید به این فکر می‌کرد که بهترین تصمیم برای من و برای تیم ملی انگلیس چه خواهد بود. خوشحالم که در رده بزرگسال به بازی کردن ادامه می‌دهم.  صحبتی با مورینیو درباره حضور در یورو زیر ۲۱ سال نداشته ام.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو