زمان انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ -

نمایشگاه عفاف و حجاب در ایزدشهر برپا شد

بمناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه عفاف و حجاب در ایزدشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فرهاد باقری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: این نمایشگاه به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و نیز همکاری شهرداری ایزدشهر و موسسه قرانی ندای وحی شهرستان نور برپا شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه نور نیز پس از افتتاح این نمایشگاه طی سخنانی اظهار کرد: امروز که دشمنان با ترفندهای مختلف قصد حمله به کیان اسلامی را دارند نیازمند ترویج و پیگیری شعائر الهی واسلامی هستیم.

وی افزود: یکی از تکالیف همه ما ، آشنایی با آداب و فرامین تعالیم اسلامی است، به همین منظور اقدام به راه اندازی این مجموعه شده است تا با معرفی یک الگو ، به همگان نشان دهیم دینداری نیاز جامعه ما و صیانت از قران، اسلام و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ماست.

امام جمعه نور گفت: حیا و غیرت یکی از آیین ها و دستورات اسلامی ماست که باید به ان وفادار باشیم نه اینکه تنها به حفظ ظواهر پرداخته و دست از حقیقت اسلام برداریم.

حجت الاسلام امیری ارجمند در بخش دیگری از سخنانش به دشمن شناس بودن تاکید کرد و افزود: باید ترفندهای دشمن را بشناسیم و راه نفوذ دشمن را بر مملکتمان ببندیم.

نمایشگاه عفاف و حجاب ایزدشهربه مدت ۴ روز تا بیستم خردادماه از ساعت ۱۸الی ۲۰ مقابل آستانه مبارکه امامزاده قاسم(ع) ایزدشهر با ارائه محصولات فرهنگی برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این نمایشگاه ائمه جمعه نور و ایزدشهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، مسئول روابط عمومی شهرداری ایزدشهر و … حضور داشتند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو