زمان انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ -

رضاییان در دوراهی اروپا و استقلال

مدافع سابق پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن استقلال با تردید جدی روبرو است ولی به نظر می رسد از پیشنهاد این تیم تا حدی استقبال کرده است.

سرای نور؛

استقلالی ها برای راضی کردن هوادارانشان و البته آرام کردن آنها بعد از شکست سنگین برابر العین  قصد دارند رامین رضاییان که در اواسط فصل گذشته از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شده بود را آبی پوش کنند، اتفاقی که اگر عملی شود می تواند به یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران تبدیل بشود.
اما نکته جالب این است که رضاییان تا این لحظه هیچ واکنشی نسبت به پیوستن به استقلال انجام نداده است ولی گفته می شود اگر شرایط برای پیوستنش به فوتبال خارج از کشور فراهم نشود، قصد دارد با استقلال قرارداد امضا کند.
در این بین گفته می شود هدف اصلی رضاییان حضور در خارج از کشور است و برای این که فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد، هیچ شرط مالی ندارد اما اگر پیشنهادی به دستش نرسد، احتمال این که با استقلال قرارداد امضا کند بسیار زیاد است.
البته طبق قرار قبلی مذاکرات استقلال با رامین رضاییان بعد از بازی با ازبکستان رسما آغاز می شود و باید دید طرفین برای عقد این قرارداد خبرساز به توافق می رسند یا نه.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو