زمان انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ -

نتایجی که با استقلال و پیکان گرفتیم اتفاقی نبود

مربی بدنساز تیم فوتبال پیکان گفت: در استقلال با آن همه مشکلات و کمبود‌ها در دو جام مدعی بودیم و در پیکان خلاف انتظار همه نتیجه گرفتیم.

سرای نور؛علی‌اصغر قربانعلی‌پور در مورد تمدید قراردادش با باشگاه پیکان اظهار داشت: قبل از هر چیز خدا را شکر می‌کنم که عملکردم در تیم‌های ملوان (در زمان حضور اسکوچیچ)، ذوب‌آهن، استقلال و پیکان موفقیت‌آمیز بود و همه این تیم‌ها در طول فصل از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی داشتند. همین استقلال دو فصل پیش را مثال می‌زنم که با وجود مشکلات فراوان و کمبودها توانستیم تا آخرین روز بازی‌های لیگ مدعی بوده و تا فینال جام حذفی صعود کنیم.

 

وی افزود: فصل پیش هم موفقیت پیکان در لیگ به مانند تیم‌هایی که نام بردم اتفاقی نبود و حاصل تلاش همه اعضای کادرفنی، مدیریت و عملکرد خوب بازیکنان بود. در این تیم هم سعی کردم تمرینات بدنسازی را به مراتب پیشرفته‌تر از سال‌های قبل پیش ببرم و در فصل جدید هم برنامه‌های جدیدی برای آماده‌سازی بازیکنان پیکان خواهم داشت. من مربی هستم که سعی می‌کنم تمرینات خود را با علم روز فوتبال پیش ببرم و با مربیان بدنسازی در کشورهای آمریکاو اسپانیا در ارتباط هستم. شاید نشود برخی تمرینات علمی را در باشگاه‌های داخلی‌مان اجرا کرد، اما همیشه سعی کرده‌ام تمریناتی را که برای بازیکنان در نظر بگیرم که از لحاظ فرهنگی هم با بازیکنان ایرانی همخوانی داشته باشد.

 

مربی بدنساز پیکان با تأکید بر اینکه از شرایط این باشگاه رضایت کامل دارد، یادآور شد: خدا را شکر می‌کنم در فصل نقل‌وانتقالات چند مربی لیگ برتری خواهان همکاری با من بودند و در همین جا از آنها تشکر می‌کنم. به شخصه از کار کردن در مجموعه خوب پیکان خوشحالم. در اینجا هم با مدیریت خوب و کاربلدی کار می‌کنم و هم مربی باتجربه و کاربلدی مثل مجید جلالی سرمربی کادر خوب تیم ماست. بسیار امیدوارم بتوانیم نتایج خوب فصل پیش پیکان را در فصل جدید هم تکرار کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو