زمان انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ -

ضمانت ویژه مورینیو به موراتا برای فیکس بودن

ترک رئال برای موراتا تصمیم ساده ای نبوده ولی او می‌خواهد که حس مهم بودن را تجربه کند، چیزی که مورینیو قولش را به او داده است.

سرای نور؛مهاجم اسپانیایی در طول فصل تنها در زمانی بازی گرفته شد که دیگر بازیکنان رئال نیاز به استراحت داشتند و زیدان از سیستم چرخشی اش استفاده می‌کرد. پیش از اینکه خوانما لوپز، ایجنت او از ۱۴ سالگی با او درباره پیشنهاد یونایتد ملاقات داشته باشد، موراتا تماسی مستقیم از مورینیو دریافت کرد که هرگونه شک و شبهه ای را از بین ببرد.

در این تماس مورینیو به او گفت:” به تیم من بپیوند، اینجا تو بازیکن مهمی خواهی بود.”

موراتا که در رئال تحت هدایت مورینیو اولین بازی هایش را در تیم اصلی انجام داد، حال از رئیس سابق پیامی دریافت کرده که خیالش را از جهت فیکس بودن در این تیم راحت می‌کند.

اقای خاص که تجربه بسیاری در لیگ برتر دارد، مطمئن است که مهاجمی در سبک موراتا در لیگ برتر درخشان ظاهر می‌شود و می‌تواند از پس مسئولیت های هجومی یونایتد بر بیاید. در زمان حضور مورینیو روی نیمکت رئال بود که موراتا اولین قرارداد حرفه ای اش را با تیم امضا کرد. سرمربی یونایتد معتقد است که می‌تواند ستاره اسپانیایی را به یک شماره ۹ واقعی تبدیل کند و حضور او در ایتالیا، روی فیزیک و نوع حرکاتش تاثیر بسیار مثبتی داشته که می‌تواند در انگلیس تکمیل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو