زمان انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ -

به مناسبت ماه مبارک رمضان:

نمایشگاه فرهنگی “همنشین با ماه” در شهر نور برپا شد

بمناسبت ماه مبارک رمضان، نمایشگاه "همنشین با ماه" با رویکرد فرهنگی مذهبی در شهر نور راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،امام جمعه نور در مراسم افتتاح این نمایشگاه که به همت کانون فرهنگی تبلیغی یاوران مهدی (عج) برپا شد، اظهار کرد: یکی از وظایف انسانها تعظیم شعائر الهی است، زیرا انسانی که برخوردار از تقوای قلب است و دلش در گرو محبت خداست، در تعظیم شعائر الهی کوتاهی نمی کند و نمیتواند ببیند که یک دستور الهی در حکومت اسلامی و شیعی بر زمین افتاده است.

وی با اشاره به یکی از غرفه های نمایشگاه با عنوان “امر به معروف و نهی از منکر” گفت: این مسئله مهم فصل و زمان نمی شناسد و در صورت احیای این فریضه، بقیه فرائض همانند روزه، نماز، خمس، زکات و جهاد نیز احیا خواهند شد.

این مسئول در ادامه از افتتاح ستاد دائمی و مرکزی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد و بر این باور بودم که این مسئله مهم نباید به جلسات محدود است به همین سبب ستاد دائمی و مرکزی امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی شد تا همه کسانی که دغدغه دین دارند پایه کار باشند و به مقدار وقت و ظرفیت خویش در خصوص امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کنند تا هنجارشکنان و کسانی که حرمت دینداری را نگه نمی دارند را به راهی درست راهنمایی و هدایت کنیم و شهری آکنده از معنویت را شاهد باشیم.

وی در پایان از دست اندرکاران کانون فرهنگی تبلیغی یاوران مهدی(عج) برای برپایی این نمایشگاه و غرفه هایی همچون غرفه کتاب، طب سنتی، البسه اسلامی و .. قدردانی کرد.

 

جمشیدی، یکی از دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه نیز طی مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت: نمایشگاه “همنشین با ماه” به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شد و کانون فرهنگی یاوران مهدی (عج) بانی و مسئول اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی همچون ، مشاوره و پاسخ به سوالات شرعی، ایستگاه تفکر، غرفه گلهای بهشت (مخصوص کودکان) غرفه “من ایرانی ام و ایرانی میخرم” جهت فروش کالاهای ایرانی و حمایت از کار و کارگر ایرانی، غرفه خوراک سالم، تن سالم، غرفه طب اسلامی، (مشاوره پزشکی و معرفی داروهای طب اسلامی) غرفه پاتوق کتاب (با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد) برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند از ۱۸ خرداد تا ۴ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۰ هر روز برای بازدید از این نمایشگاه جنب شهرداری نور حضور پیدا کنند.

جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش ، کانون یاوران مهدی(عج) را نخستین کانون فرهنگی- مذهبی و تبلیغی مخصوص بانوان در شهرستان نور عنوان کرد و گفت: این کانون یک سال و نیم مشغول به فعالیت بوده و هدف اصلی آن تربیت یار امام زمان (عج) می باشد.

گفتنی است در مراسم افتتاح نمایشگاه “همنشین با ماه” شهردار نور، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نور، روسای برخی دستگاههای اجرایی، امنیتی و انتظامی و خانواده شهید علی جمشیدی حضور داشتند.

زمان انتشار: ۲۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو